Večera za 5

Svestrana Darka: 'Čim sam sišla s trajekta, zaljubila sam se u Vis; u to more, nebo, zelenilo, tu prirodu...'

Večerašnja domaćica živjela je u Splitu, potom u francuskom gradiću Saint Louisu da bi naposljetku svoju oazu pronašla u Visu, gdje sa suprugom živi posljednjih 11 godina. U Francuskoj su imali svoj hotel restoran, a sada iznajmljuju apartmane i kaže da baš uživaju u svom obiteljskom gnijezdu.

RTL.hr
02.04.2021 18:00

Imam 54 godine, udana sam, imam dvoje djece i na Visu živim već 11 godina. Živjela sam u Splitu, tu sam se i udala, pružila nam se prilika da odemo za Francusku. Tri godine radili smo sve i svašta dok se nismo malo snašli i naučili jezik, a onda smo poslije otvorili prvi hotel restoran. Tako smo krenuli i zahvaljujući tome, došli smo do ovoga što imamo danas. Falilo mi je i društvo, i rodbina, tamo smo stalno radili i onda smo se odlučili vratiti.

Darka Rakić

Budući da mi je suprug živio na Visu, tu je proveo djetinjstvo i uvijek mi je pričao kako mu je bilo lijepo pa sam mu jedan dan rekla: Odvedi me na taj Vis da ja vidim što je to tamo!", kaže Darka i otkriva svoje prve dojmove kad je stigla na otok: U Vis sam se odmah zaljubila, prvim trajektom kad sam stigla na Vis, baš mi je bilo lijepo... Ta priroda... Tu smo sagradili obiteljsku kuću, gdje svakodnevno uživamo. Svako jutro kad ustanem i pogledam prema vali; more, nebo, to zelenilo, boje se mijenjaju svakodnevno... zaista uživamo u našem obiteljskom gnijezdu", otkriva i dodaje sve blagodati života u takvom prekrasnom okruženju.

Suprug i ja idemo svako jutro i popodne u šetnju. To nas opušta, a i dobro je za zdravlje. Živimo pod motom - u zdravom tijelu zdrav duh", kaže i otkiva čime se sve bavi u slobodno vrijeme.

Crtam po bocama. Kad smo prije desetak godina počeli praviti naše vino, tražili smo kakvu bismo etiketu mogli napraviti. Nije mi se svidjelo da to bude na papiru pa sam odlučila sama nešto osmisliti i tako je sve krenulo. Skupljam i suvenire, oni me podsjećaju na ta naša putovanja. Kad otvorim naš ormar i to sve pogledam, vratim se tamo gdje sam bila, podsjeti me na neke lijepe trenutke koje sam provela tamo", kaže Darka koja se bavi i uređenjem kuće, a za svoj dom odlučila se za moderni stil sa starinskim namještajem.

Darka Rakić

Hoće li i Darkina jela biti starinska u modernom ruhu ili će ići na sigurno kako bi odnijela pobjedu te kako će gosti reagirati na njezinu večeru - ne propustite pogledati večeras od 20 sati na RTL-u.