Zadnje večeri na Exitu čast otvaranja pripala Konstrakti: Nakon nje nastupili Brkovi, Grše, Blind Channel, Sepultura...
Četiri dana Novi Sad živio je festival Exit. Moglo ga se "osjetiti" na ulicama i to ne samo zato što je grad vrvio posjetiteljima željnih zabave, dobre glazbe i provoda, već su to bila četiri dana u godini koje Novi Sad proživio i nakon pandemijske pauze. Sigurno su i građani jedva dočekali toliku navalu gostiju u prekrasnom gradu na Dunavu. Iznajmljivači su došli na svoje, mladi su doživjeli drugačiju vrstu zabave vikendom od one na kakvu su navikli, a posjetitelji su se mogli osjećati kao kod kuće jer je cjelokupna infrastruktura bila adaptirana upravo njima. Procjenjuje se kako je treće večeri čak 55.000 posjetitelja krenulo je na Petrovaradinsku tvrđavu po svoju dozu glazbe i zabave. 'Nobl', 'Žvake', 'Plodni dani', 'Đango', 'Mama', 'Ovaj svet je besmislen', 'Nisam znala da sam ovo htela','Tuga', 'Neam šamana', 'Mekano' i za kraj svjetski poznata 'In corpore sano' - upravo je tako izgledala Konstraktina set lista. Čast da bude prva domaća headlinerice na srpskom EXIT festivalu pripala je upravo njoj, srpskoj predstavnici na ovogodišnjem izdanju Eurosonga. Ipak, prije nje su se na pozornicu popeli prošlogodišnji finski eurovizijski predstavnici Blind Channel i brazilski metal bend Sepultura. Nastup Brkova, repera Grše i Bore Balboe raspametili su publiku, dok je ove godine Traples zatvorio 'najmlađu' pozornicu festivala - Gang Beats, namijenjenu hip-hop izvođačima.