Sve je počelo razgovorom o Krsti i njegovoj potrazi za novom pjevačicom. Nakon što je prethodna pjevačica, žena "lijepog glasa ali grubog lica", napustila angažman zbog nesuglasica oko novca, u Vrilu se otvorila prilika koja je zagolicala Zorinu maštu.
Krsto traži nekoga tko će s njim nastupati po vjenčanjima, Slavljima i kavanama. Za većinu mještana, to je tek tema za usputni trač, no za Zoru, koja dane provodi u polju i kućanskim poslovima, to predstavlja prozor u jedan sasvim drugačiji, blještaviji svijet.

Prema Lucinim riječima, pjevačice žive nomadskim životom, seleći se iz sela u selo, iz grada u grad. Spavaju u sobama iznad kavana, a higijenu održavaju na izvorima uz cestu. No, ono što je najviše sablaznilo, ali istovremeno i fasciniralo prisutne žene, jest percepcija morala takvih žena.
"Koja poštena žena bi htjela živjeti takav život?" pitala se Luce, aludirajući na to da pjevačice svaku večer provode u drugoj postelji, ako ne doslovno, onda figurativno, izložene pogledima i udvaranjima raznih muškaraca. Ipak, spomenuta je i ona privlačnija strana priče – "škrinje pune nakita i roba", darovi muškaraca koji gube glavu za njima. Upravo taj kontrast između teškog rada u polju i blještavila pozornice potaknuo je Zoru na razmišljanje.

Dok su druge sestre i žene u selu fokusirane na preživljavanje, brakove i obiteljske intrige, Zora pokazuje umjetničku crtu i želju za samoizražavanjem. Njezin interes za pjevanjem je tihi krik za slobodom i identitetom izvan uloge supruge i sestre. "Imaš crkveni zbor ili folklor ako hoćeš pjevati," bio je odgovor koji ju je trebao vratiti u okvire društveno prihvatljivog ponašanja. U Vrilu pedesetih godina, pjevanje u crkvi je pobožnost, dok je pjevanje u kavani sramota.

Ostaje vidjeti hoće li Zora Runje prihvatiti nametnuta ograničenja ili će njezin glas ipak pronaći put do publike, makar i po cijenu osude okoline. 'Divlje pčele' pratite od ponedjeljka do petka od 20:15 na RTL-u ili unaprijed na platformi Voyo.





