Divlje pčele

Zvijezde 'Divljih pčela' u RTL-ovoj Movember kampanji! Brico nagovorio Antu Vukasa na pregled: 'Brkovi su mali detalj, ali puno govore'

Ante, Nikola, Veljko i Brico - muška ekipa iz 'Divljih pčela' snimila je promotivnu kampanju povodom Movembera, pokreta kojem se pridružuje i RTL Hrvatska - kako bi poslali važnu poruku. Brkovi simbolično skreću pozornost na važnu temu prevencije i dijaloga o muškom zdravlju, a usto su i zaštitni znak brojnih likova 'Divljih pčela'. Ugodno s korisnim - Alan Blažević, Ivan Barišić, Matija Kačan i Antonio Scarpa poslali su poruku koja spašava živote.

RTL.hr
22.11.2025 10:52

"Muško zdravlje nije šala. Razgovaraj. Pregledaj se. Živi duže" - poruka je RTL-ove Movember kampanje. Skretanje pozornosti i otvaranje dijaloga o muškom zdravlju važnu je svakog dana u godini, a pravo vrijeme za ovu sjajnu kampanju stiglo je sa studenim - mjesecom posvećenim muškom zdravlju. Zvijezde serije 'Divlje pčele' rado su se odazvali ovoj društveno korisnoj inicijativi. Alan Blažević, Ivan Barišić, Matija Kačan i Antonio Scarpa snimili su u Bricinoj radnji zabavnu kampanju tijekom koje je Brico uspio tradicionalnog Antu Vukasa nagovoriti na preventivni pregled!

Movember kampanja
Movember kampanja FOTO: RTL

"Proteklih pet godina često su me pitali da pustim brkove zbog uloge pa sam se s vremenom na njih nekako naviknuo! Brico ih tako dobro radi da sada više ne bih mogao zamisliti bez brkova ni sebe, a ni kolege", našalio se Antonio Scarpa koji u 'Divljim pčelama' igra Bricu. "Mislim da je dobro širiti glas i pozivati ljude da se uključe kada su u pitanju društveno vrijedne akcije kao što je i Movember", ističe Scarpa.

Slaže se i Alan Blažević! "To je plemenita inicijativa s ciljem podizanja svijesti i isticanja problema, usmjerena na prevenciju bolesti i drago mi je biti dio ovoga! Medijska prepoznatljivost po meni jedino za ovakve svrhe i ima neku vrijednost, ako je možeš staviti u službu kolektiva", jasan je Blažević, poznat i kao Ante Vukas iz 'Divljih pčela'. Iako se u svoj brk nije zaljubio na prvi pogled, kaže, sve mu je lakše njegovati ga i imati budući da to zahtjeva njegova uloga.

Movember kampanja
Movember kampanja FOTO: RTL

Na svoj brk se naviknuo Matija Kačan, koji priznaje brkovi imaju svoj šarm! "Kako zbog Movembera, tako i zbog naših likova u 'Divljim pčelama', brk je postao dio identiteta i uloge. A kad još cijela ekipa oko sebe nosi isti 'znak', to stvori dodatnu solidarnost i internu zezanciju na setu. Brkovi su mali detalj, ali puno govore i ulogama i poruci koju šaljemo", otkriva Kačan.

Veliko mu je zadovoljstvo, dodaje, biti dijelom ove globalne inicijative. "Movember na vrlo jednostavan, ali izrazito učinkovit način skreće pažnju na važne teme muškog zdravlja prije svega na mentalno zdravlje te na rak prostate i testisa. To je mjesec u kojem se pokušavamo malo zaustaviti, informirati, potaknuti razgovor i skinuti stigmu s tema o kojima se često šuti. Drago mi je što smo i mi mogli dati doprinos i približiti poruku široj publici", zaključio je Kačan.

Movember kampanja
Movember kampanja FOTO: RTL

I mladi Ivan Barišić, koji osvaja domaću publiku ulogom Nikole Vukasa, sretan je što je mogao sudjelovati u kampanji koja može spasiti život! "Jedan brzi pregled može učiniti veliku razliku, zaista sam sretan što ovaj pokret postoji. Volio bih svoju prepoznatljivost iskoristiti za nešto dobro i budući da mi je sve ovo još uvijek novo, gledam kako svoju prepoznatljivost iskoristiti za nešto dobro. Jako sam sretan što sam mogao svojom malenkosti pomoći ovoj kampanji", zaključio je mladi glumac.

Muško zdravlje nije šala. Razgovaraj. Pregledaj se. Živi duže!