Ostani doma
Žitarice za doručak: Koje je najbolje konzumirati?
Pexels

za zdravi doručak

Žitarice za doručak: Koje je najbolje konzumirati?

Saznajte koje su žitarice za doručak najbolji izbor

Žitarice za doručak možda su i najbolji izbor za najvažniji obrok u danu. U odabiru žitarica, najčešći izbor je zob. Zob je cjelovita žitarica koja se uglavnom uzgaja u Europi i Sjevernoj Americi. Bogat je izvor vlakana, vitamina, minerala i antioksidansa, a zbog svojih sastojaka, korisna je u snižavanju razine glukoze i kolesterola u krvi.

(FOTO: Pexels)

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Cjelovita zob sadrži gotovo 11 posto vlakana, većinu topivih, a upravo zato konzumacija ove žitarice pogoduje povećanom osjećaju sitosti i smanjenju apetita. Uz to, topivi beta glukani povećavaju volumen crijevnog sadržaja i olakšavaju prolaz fecesa kroz probavni sustav. Na taj se način održava zdravlje čitavog organizma. U nastavku saznajte koja je nutritivna vrijednost zobi, kao i recept za savršene žitarice za doručak.

Nutritivne vrijednosti na 100 grama namirnice

Nutrijent                                                       Količina

Energetska vrijednost                                     389 kcal
Proteini                                                          16,9 g
Ugljikohidrati                                                   66,3 g
Vlakna                                                           10,6 g
Masti                                                              6,9 g
Folna kiselina                                                  56 µg
Magnezij                                                         177 mg
Fosfor                                                             523 mg
Mangan                                                           4,9 mg

Sada kada znate zašto je zob iznimno zdrava, saznajte kako s njome pripremiti odličan doručak.

Zobena kaša

Za pripremu vam je potrebno:

  • 1 jabuka
  • 60 g zobenih pahuljica
  • pola žličice cimeta
  • 150 ml zobenog mlijeka
  • 1 žlica kokosovog ulja

Najprije jabuku operite pa je ogulite, zatim narežite na kockice. Na tavi sada zagrijte kokosovo ulje pa ubacite i jabuke. Kada se omekšaju dodajte cimet i maknite s vatre. U drugoj posudi sada zagrijte mlijeko pa u njega dodajte zobene pahuljice. Kuhajte nekoliko minuta pa ubacite i jabuke s cimetom. Kuhajte dok ne dobijete kompaktnu smjesu.

Ove žitarice za doručak gotove su u tren oka, a tijelo će vam biti iznimno zahvalno.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!