Ostani doma
Mama u formi
'Mama u formi': Vježbe s vlastitom težinom tijela
RTL

VJEŽBAJTE I VI

'Mama u formi': Vježbe s vlastitom težinom tijela

Cilj je aktivacija svih velikih mišićnih skupina te jačanje mišića trupa.

Izometrijski izdržaj

Koristeći temeljne ljudske pokrete stvaramo platformu za kvalitetnije i efiksnije izvođenje zadataka. Utječemo na pokretljivost u zglobovima te fleksibilnost i izometrijski izdržaj za trup - iz ležanja na leđima, savijemo koljena pod 90 stupnjeva te prislonimo dlanove na bedra.

Intenzitet stvaramo tako da rukama pokušamo gurnuti koljena, a nogama blokiramo kretnju. Zadatak se izvodi 10 sek u 4 serije.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Izometrijski izdržaj s opružanjem noge – isti početni položaj kao i prethodni zadatak, samo su oba dlana na jednom bedru. Slobodnu nogu opružamo 10 puta. Zatim slijedi promjena noge. Zadatak se izvodi u tri serije naizmjenično.


Superman

Iz ležanja na trbuhu opružimo ruke iznad glave. Izdržaj 10 sekundi. 

Zatim izvodimo spajanje palčeva na leđima kroz kružnu kretnju iz ramena. 

Zadatak se izvodi 10 puta. Ponavljamo set u tri serije.

Upor, privlačenje koljena pored stopala 

Iz pozicije upora pokušamo privući stopalo do dlana i postaviti ga na podlogu. 

Zadatak izvodimo naizmjenično 20 puta.

Hindu sklek

Iz pozicije upora potiskujemo kukove prema podu do krajnje točke pokreta, zatim mjenjamo smjer kretanja kukovima u drugom pravcu istovremeno potiskujući ramena prema podlozi.

Zadatak izvodimo 10 puta.


Stražnji upor s privlačenjem koljena

Iz pozicije visoko podignutih kukova s potpuno opruženim nogama i osloncem na dlanovima potiskujemo naizmjenično koljeno prema prsima.

Zadatak izvodimo 20 puta.

Rotacije u stražnjem mostu

Iz pozicije sa sve četiri točke oslonca na podlozi, podižemo jednu ruku iznad tijela rotirajući se u trupu te istovremeno podižući obje pete od poda.

Vraćanjem podignute ruke na pod mjenjamo oslonac i rotiramo tijelo u drugu stranu po istom principu.

Zadatak izvodimo naizmjenično u svaku stranu, s ukupno 20 ponavljanja.


Izdržaj u čučnju s uzručenjem

Izometrijski čučanj izdržaj u trajanju od 30 sekundi.

Prilikom izdržaja izvodimo uzručenje s potpuno opruženim rukama pokušavajući dotaknuti podlogu iznad glave.

Zadatak izvodimo u tri serije.


Bočni skokovi s noge na nogu

Prijedlog je da skokove izvodite preko strunjače ili ručnika kako biste imali neku referentnu vrijednost razmaka.

Naglasiti fazu leta (obje noge u zraku) te prilikom doskoka pokušati održati ravnotežu na jednoj nozi.

Izvesti ukupno 20 skokova.

RTLplay od utorka, 8. prosinca, donosi format „Marijana Batinić: Mama u formi“ u kojem trener Edin Mehmedović s našom dragom voditeljicom donosi vježbe koje svatko može izvoditi u svoja četiri zida.

RTLplay će u naredna četiri tjedna jednom tjedno donositi videovježbe, dok će plan vježbi za tri tjedna treninga biti objavljen na stranici RTL.HR.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!