Ostani doma
Martinina kuhinja / Namirnice
Jeste li znali? Na tjednoj bazi trebali bi konzumirati oko 340 grama ribe

zdravlje

Jeste li znali? Na tjednoj bazi trebali bi konzumirati oko 340 grama ribe

Riba je namirnica s izvrsnom nutritivnom vrijednošću koja osigurava visokokvalitetne proteine i različite vitamine i minerale kao što su vitamin A i D, magnezij i fosfor.

Proteini ribe sadrže sve esencijalne aminokiseline, uključujući i a.k. cistein i metionin, a koje nisu prisutne u biljnim proteinima. Proteini ribe uglavnom su odgovorni za izgradnju i popravak mišićnog tkiva, poboljšanje imuniteta. Na tjednoj bazi trebali bi konzumirati oko 340 g ribe.

Omega-3 masne kiseline smanjuju stopu srčanog udara te utječu na smanjenje krvnog tlaka i koncentracije triglicerida u krvi. Poznato je kako su omega-3 masne kiseline koje se nalaze u masnim ribama bitne u rastu i razvoju djece te u sprječavanju koronarne bolesti srca.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Male vrste riba koje se konzumiraju cijele s kostima mogu biti izvrstan izvor mnogih minerala kao što su jod, selen, cink, željezo, kalcij, fosfor i kalij. Selen igra ulogu u funkciji štitnjače, a niska razina selena može povećati rizik od srčanog infarkta i stopu smrtnosti zbog kardiovaskularnih bolesti.

Proteini, masti i vitamini topivi u mastima kao što su vitamini A i D ne smanjuju se u namirnici tijekom procesa zamrzavanja naminrice.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!