Ostani doma

Daleko od očiju

Out of Sight

123 min | igrani film, kriminalistička komedija | SAD | 1998

Nedjelja, 31. svibnja u 21.55 sati

Redatelj
Steven Soderbergh

Uloge
George Clooney, Jennifer Lopez, Ving Rhames, Don Cheadle, Steve Zahn, Dennis Farina, Albert Brooks

Suprotnosti se privlače.

Bježeći iz zatvora pljačkaš Jack Foley (George Clooney) sa sobom na silu povede federalnu agenticu Karen Sisco (Jennifer Lopez). Zajedno se uguraju u prtljažnjik automobile nakon čega Foley pobjegne, a Sisco se daje u potjeru za njim. Za to vrijeme Foley i njegovi partneri, desna mu ruka Buddy (Ving Rhames) i nepouzadani Glenn (Steve Zahn), kreću prema bogatom predgrađu Detroita, u posjetu mutnom biznismenu Ripleyu (Albert Brooks), koji im se naivno pohvalio skrivenim nebrušenim dijamantima u svojoj kući. No nije Ripley jedini koji se voli hvaliti. Glenn je plan o provali u Ripleyevu kuću otkrio opakom kriminalcu Mauriceu Milleru (Don Cheadle), koji je proveo vrijeme s Jackom i Ripleyem u zatvoru te koji također planira opljačkati Ripleyevu vilu sa svojim pomagačima, Kennethom (Isaiah Washington) i Whiteom Boyom Bobom (Keith Loneker).

U režiji jednog od najrenomiranijih redatelja današnjice, Stevena Soderbergha („Ocenovih 11“, „Solaris“, „Traffic“, „Erin Brockovich“, „Seks, laži i videovrpce“, „The Girlfriend Experience“ te mnogih drugih) snimljena je sjajna kriminalistička komedija, ujedno označivši prvu suradnju Soderbergha i Clooneya. Scenarij je adaptirao Scott Frank, prema romanu Elmorea Leonarda, a osim Clooneya i Jennifer Lopez, kojoj je ovo po mnogima i ponajbolja uloga karijere, tu su poznata i hvaljena imena, poput Vinga Rhameasa, Dona Cheadlea, Dennisa Farine, Stevea Zahna, Alberta Brooksa i drugih. Nominacija za nagradu Akademije za adaptirani scenarij i montažu bio je očekivan, baš kao i osvojena Edgar nagrada za najbolji scenarij, ali i one Nacionalnog društva filmskih kritičara za najbolji film, scenarij i redatelja. Poput romana, film je iznimno duhovit, seksi, neobično zabavan te je svakako prekretnica u karijeri Georgea Clooneya, kojemu je to dotad bila najbolja izvedba i koji je baš ovim filmom izgradio taj šaljivi dio svojeg performansa koristeći ga toliko puta nakon. I Jennifer Lopez nikada nije bila bolja na filmu. Kao što znamo, različitosti se privlače i upravo je to slučaj između likova koje portretiraju Clooney i Lopez, čija međuigra nosi cijeli film. Glazbu je dao jedan od najboljih glazbenika/ producenata/ DJ-eva posljednih 30 godina, David Holmes, kojemu je to bio film koji ga je lansirao u prvu ligu filmskih skladatelja, u žanr kojim se tek tada počeo baviti da bi danas, preskočimo li 20-ak godina i njegovih sjajnih glazbenih filmskih podloga, poput one za „Oceanovih 11“, potpisao glazbu za trenutno ponajbolju seriju na malim ekranima u svijetu - „Killing Eve“.