Press / Arhiva

5 godina RTL Televizije – Priča o izvanrednom uspjehu

RTL Televizija, dio vodeće europske televizijske mreže, postala je vodeća televizijska kuća u Hrvatskoj i pozitivno utjecala na razvitak televizijskog tržišta. Prepoznatljivi brandovi, izvrsni programski sadržaj, kreativni i strastveni zaposlenici, formula su uspjeha RTL Televizije.

Sve je počelo ne tako davno – 2003. godine Sabor je odlučio privatizirati HTV3, jedan od tri javna kanala. Koncesija je dodijeljena RTL Grupi, koja je ponudila najbolji koncept. Na početku imali su jedan ured, 10 računala i 10 zaposlenika.  

Dana 30. travnja 2004. u 18.00 sati, RTL Televizija započela je s odašiljanjem.

Provodeći od početka konzistentnu programsku politiku i jasnu strategiju -  nuditi najbolje emisije i prezentirati formate budućnosti koji će zabavljati cijelu obitelj – RTL Televizija u kratkom je vremenu postala iznimno popularna među ciljnom skupinom gledatelja od 18 do 49 godina. Kanal je od početka bio trendseter: pokretanjem „Big Brothera“, RTL Televizija započela je uspješni niz reality programa u Hrvatskoj; prva domaća sapunica „Zabranjena ljubav“ i prvi talk show „Sanja“ bile su inovacije ponuđene publici.       

Do kraja 2006. godine, u drugoj godini poslovanja, RTL Televizija postigla je iznimne rezultate. Ne samo da je postala predvodnik na tržištu s 28,6% udjelom u gledanosti u cjelodnevnom odašiljanju, nego je čak postigla i financijski uspjeh. RTL Televizija i dalje uspješno napreduje.   

„Svi se ponosimo time što smo pet godina zaredom vodeća televizijska kuća. Zahvaljujemo našim dioničarima i klijentima za trajno povjerenje u naše aktivnosti. Htio bih zahvaliti našim gledateljima, kojima se očito sviđa to što radimo, te za kraj, ali ništa manje bitno, našim zvijezdama, darovitim i kreativnim ljudima i cijeloj ekipi, koja je iznimna“ – rekao je g. Christoph Mainusch, predsjednik Uprave RTL Televizije u prigodi 5. obljetnice.

Uz zabavni program, RTL Televizija je krajem 2008. došla na vodeću poziciju i u informativnom dijelu programa. Pet novih dopisničkih centara pruža aktualne informacije s mjesta događaja. Prenošenjem Svjetskog prvenstva u rukometu 2009., RTL Televizija postigla je najviše standarde produkcije, postavila nove trendove u Hrvatskoj i prezentirala najgledaniji program u povijesti hrvatske televizije: utakmica
Francuska-Hrvatska imala je udio u gledanosti 81,3% (SHR).  

Na putu od dna prema vrhu stvorena su mnoga prepoznatljiva lica RTL Televizije, ovih dana najtraženiji voditelji u svom poslu. Nominacije i nagrade prema izboru čitatelja i klijenata govore o njihovu profesionalizmu i kreativnosti.

RTL Televizija stalno razvija prepoznatljive brandove koji utječu na razvoj televizijskog tržišta i lokalnih produkcijskih kompanija. Kako RTL Televizija uvijek teži izvrsnosti, a novi standardi produkcije i vrhunska kakvoća sadržaja, idu u korist gledatelja.

Uza sve programske i produkcijske inovacije uvedene na televizijsko okružje Hrvatske, RTL Televizija utjecala je i na tržište, koje je profesionaliziralo svoje poslovanje što se tiče reguliranja, nezavisne produkcije i medijskih agencija. RTL Televizija stalno zagovara primjenu europske najbolje prakse u oglašavanju na televizijske kuće i utječe na izmjene Zakona o elektroničkim medijima.

Danas, pet godina od prvog odašiljanja, RTL Televizija jedan je od najjačih hrvatskih brandova koji zapošljava više od 300 djelatnika i razvija korporativnu filantropiju kroz svoju humanitarnu udrugu „RTL pomaže djeci”.

Najgledanija televizijska kuća u 2009. godini u Hrvatskoj s udjelom u gledanosti od 26.6% u cijelom danu i 30,1% u udarnom terminu nastavit će zauzimati vodeću poziciju. Gledateljima nudi neke od najboljih svjetskih formata, kao što su „Hrvatska traži zvijezdu“, „Pobijedi Šolu“ i „Ljubav je na selu“.  

RTL Televizija zabavljat će gledatelje i dalje, te klijentima nuditi izvrsnost.    

Mišljenja dioničara izražena prigodom 5. obljetnice:

GERHARD ZEILER, predsjednik Uprave – RTL Grupa
“RTL Televizija postala je sinonim za zabavnu, informativnu i inovativnu hrvatsku televizijsku kuću. Mi iz RTL Grupe čestitamo kolegama u Hrvatskoj što su izgradili tako snažan TV program ni od čega, gradeći je od temelja punom brzinom u tako kratkom vremenskom razdoblju.”

EMIL TADESCHI, predsjednika Uprave Atlantic grupe, član nadzornog Odbora RTL Televizije-“Pet godina kontinuirano dobrih rezultata RTL Televizije najbolji su glasnogovornik ove medijske kuće u Hrvatskoj. Televizija koja od svojih početaka prati i postavlja trendove, angažira i stvara zvijezde, postavlja uvijek nove rekorde gledanosti i kao pravi tržišni lider kontinuirano uvodi inovacije, najbolji je partner svojim dioničarima, oglašivačima i konačno, nikako i manje bitno, svojim gledateljima. RTL Televiziji čestitamo prvu petogodišnjicu u Hrvatskoj, vjerujući u opetovani i kontinuirani uspjeh iz godine u godinu.”

ANTE TODORIĆ, potpredsjednik Agrokora, član nadzornog Odbora RTL Televizije
"U svoje ime i u ime Agrokor koncerna čestitam RTL televiziji na tako značajnom jubileju. Od svoga osnutka RTL televizija je zasigurno doprinijela još boljoj informiranosti građana i slobodi medijskog izražavanja, te postavila nove standarde televizije u Hrvatskoj.
Svojim modernim i svježim pristupom kreiranju programa,  te aktivnim i serioznim praćenjem aktualnih događanja, RTL televizija obogaćuje medijski prostor i stvara profesionalne mlade ljude koji su tu televizijsku kuću doveli među vodeće po gledanosti. Siguran sam da će RTL televizija nastaviti dobrim idejama i zanimljivim programom postizati dobre rezultate još dugi niz godina, na zadovoljstvo gledatelja, zaposlenika i vlasnika. "


Mišljenje klijenata:

Jasna Hrvić, Direktor, Digitel Medijski Servisi
Sretan rođendan! Proteklih 5 godina uvjerilonas je da je poslovni koncept RTL Televizije
bio i jest ispravan. Gledanost je opravdala programske i produkcijske napore, a komercijalnost je dodatno potvrdila da se dosljednost i profesionalnost mogu isplatiti.
Pred 5 godina od RTL-a postavljeni načini zakupa oglašivačkog prostora postali su
standard cijele industrije

Vanesa Priseker, Direktor, MCCANN ERICSSON
Tvoj je dolazak naglavce preokrenuo do tada prilično uspavano hrvatsko medijsko
tržište i pokrenuo niz pozitivnih promjena. I naravno, pri tome nam uvelike
zakomplicirao profesionalne živote, ali ih ujedno učinio zanimljivijima.
Od srca ti hvala što si u svom tom medijskom metežu od prvog dana bila pouzdan partner i prava pravcata Televizija - prijateljica

Soren Flensborg, Direktor marketinga, CARLSBERG HRVATSKA
Proteklih pet godina RTL postavlja standarde,kako na području razvoja medija, tako i na
području vizualnog izgleda i programa na hrvatskom medijskom tržištu. Naša petogodišnja suradnja bila je izvrsna i svakako će se nastaviti i u budućnosti. Čestitamo vam na prvoj petogodišnjici i želimo vam ih još mnogo u godinama koje dolaze.

Agim Skura, Direktor marketinga, AUTOCOMMERCE
RTL Televizija je unijela nove i svježe ideje i pomaknula granice očekivanja običnog
gledatelja. Glavni i hrabri iskorak je u pozicioniranju mladih i atraktivnih voditelja i voditeljica te inovacije oko vijesti koje su danas zanimljive i dinamične.

Andrea i Eduard Šumanovac UNEX GROUP/UNEX MPGUnex Grupa i Unex MPG
Suradnju s RTL Televizijom od njenih početaka emitiranja u Hrvatskoj. Svježinu i novitete u programu koji donosi gledateljima, prepoznali su i naši klijenti koji se rado odlučuju podržati i sudjelovati u inovativnim projektima. A kako rezultati naše suradnje ne izostaju, razloga za
obostrano zadovoljstvo ima napretek. RTL-u od srca svi djelatnici Unex Grupe i Unex MPG-a
čestitaju 5. ronendan uz želju za dobrom i uspješnom suradnjom i u buduće.

Andrea Blažičević, Voditelj brand marketinga, VIPnet
Ulazak RTL-a na hrvatsku scenu unio je svježinu na naše TV ekrane, ali vaš uspjeh na TV
ekranima rezultat je svega onoga što se događa iza njih. Naša suradnja počela je i nastavlja se kroz sve ove godine na zavidnoj razini profesionalizma, a odlučnost u posvećenosti našim potrebama i zahtjevima obećava nastavak suradnje još dugi niz godina.
Čestitamo na 5-oj svjećici na torti uz najbolje želje za budućnost!!

Iva Balent, Direktor marketinga, AGROKOR
Čestitam RTL Televiziji 5. rođendan!RTL je unio na televizijsko tržište puno novosti i
dignuo visoko ljestvicu u svakom smislu. Vrlo brzo ste zasjeli na predvodničko mjesto i
držite tu poziciju već dugo vremena. Samo tako dalje!
Božidar Abramović,

Dubravka Drk Mravlinčić,Direktor marketinga, VINDIJA
Dolazak RTL-a na hrvatsku medijsku scenu unio je istinsko osvježenje na naše televizijske ekrane. Zbog iznimne profesionalnosti i susretljivosti njegovih novinara i djelatnika, Vindija
je s RTL-om ostvarila izvrsnu i obostrano ugodnu suradnju. Posebice smo impresionirani ekspeditivnošću i susretljivošću RTL-ovih zaposlenika kojom nam maksimalno olakšavaju
ionako pretrpane dnevne rasporede te uvijek inventivnim pristupom televiziji
kao mediju.

Marijana Prpić, Direktor marketinga, T-HT
RTL je u kratkom roku uspio nametnuti svoj program kao konkurentan i zanimljiv te nam
je stoga, kao jednom od najvećih oglašivača, otvorio nove mogućnosti komunikacije s
korisnicima i unio prijeko potrebnu živost na TV tržište. Naša suradnja s RTL Televizijom
je bila iznimno uspješna, osobito na posebnim projektima od kojih izdvajamo Big Brotheru

Božidar Abramović, Direktor, OMG
Svojim dolaskom RTL je postavio visoke programske standarde i značajno utjecao
na poboljšanje prodajne politike oglasnog prostora. Kroz proteklih pet godina
svojom pristupačnosti i usmjerenosti na klijente doprinijeli su rastu rezultata
naših klijenta, a nama postali postojan i neizbježan partner.

Koraljka Koncul,Direktorica marketinga, ATLANTIC GRUPA
RTL Televizija od samog početka na hrvatskom tržištu razvojem programa,kontinuiranom posvećenosti kriteriju kvalitete i gledanosti vrlo kvalitetno zadovoljava, kako gledatelje, tako i oglašivače. Proaktivnost i odgovornost karakteristike su članova RTL timova s kojima smo surađivali u zadnjih 5 godina.