Ostani doma
TV novosti
I na početku ovog tjedna gledatelji su uz RTL: Baš svi gledaju 'Večeru za 5 na selu', 'Ljubav je na selu' i 'RTL Direkt'
RTL

Hvala vam!

I na početku ovog tjedna gledatelji su uz RTL: Baš svi gledaju 'Večeru za 5 na selu', 'Ljubav je na selu' i 'RTL Direkt'

Početak novog tjedna s veseljem se čekao, barem ako se pita obožavatelje RTL-ovih prime time formata.

Kandidati ovotjednih epizoda „Večere za 5 na selu“ dolaze iz Samobora i okolice, a prva se ostatku kandidata, ali i gledateljima, predstavila Vanja. Njezino kuhanje pratilo je pred malim ekranima 450 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji dok je udio u gledanosti (SHR) u komercijalnoj skupini bio 30%. Trenutak davanja ocjena bio je najdramatičniji, a uz njega je bilo čak 565 tisuća gledatelja.

Zbivanja na farmama u 13. sezoni emisije „Ljubav je na selu“ već su u proteklom, prvom tjednu zainteresirala gledatelje, a u ovom tjednu taj je interes još i veći. Emisiju je do početka „RTL Direkta“ u prosjeku gledalo pola milijuna ljudi dok je u najzabavnijim trenucima uz farmere i farmericu bilo 560 tisuća ljudi. Emisija je ostvarila fantastičan udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49, odnosno ostvarila je 35,2%.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

I prva ovotjedna emisija „RTL Direkt“ sa Zoranom Šprajcom bila je predmet interesa pa ju je tako u ukupnoj populaciji pratilo 460 tisuća ljudi. „Direktov“ SHR od 32,8% u ciljnoj kupini 18-49 samo je potvrdio apsolutnu vladavinu RTL-ovih formata u prime timeu.

Naime, upravo ta tri formata ujedno su bila i prva tri formata po gledanosti među konkurentima u usporedbi s drugom komercijalnom televizijom u ciljnoj skupini 18-49 u ponedjeljak, 19. travnja.

Izvor: AGB Nielsen

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!