Ostani doma
TV novosti
'Ljubav je na selu' je najgledanija zabavna emisija na komercijalnim televizijama
RTL

hvala

'Ljubav je na selu' je najgledanija zabavna emisija na komercijalnim televizijama

Čak 502 tisuće ljudi u ukupnoj populaciji u prosjeku je gledalo emisiju „Ljubav je na selu“ u utorak navečer.

Događanja na farmama su se dobrano zakuhala, sve je jači jaz među kandidatkinjama, a napetost oko toga tko će pronaći svoju srodnu dušu je sve veća pa je tako u pojedinim trenucima emisije u utorak navečer bilo 577 tisuća ljudi.

Emisija je u ukupnoj populaciji ostvarila udio u gledanosti od 29 % te je samim time bila i najgledanija zabavna emisija na komercijalnim televizijama u toj ciljnoj skupini.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

I u ciljnoj skupini 18-49 emisija je imala fantastičnu gledanost te je ostvario udio u gledanosti od 32,7%.

Samoborski tjedan „Večere za 5 na selu“ zainteresirao je u utorak navečer u prosjeku 466 tisuća gledatelja dok je trenutak ocjenjivanja pratilo 604 tisuće ljudi. U ciljnoj skupini 18-49 udio u gledanosti je bio 29,8%.

„RTL Direkt“ gledalo je u prosjeku 450 tisuća ljudi, a u ciljnoj skupini 18-49 emisija je ostvarila 32,8%.

I u utorak navečer, baš kao i dan ranije, spomenuta tri RTL-ova formata su bili prvi odabir gledatelja u ciljnoj skupini 18-49.

Izvor: AGB Nielsen

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!