Ostani doma
TV novosti
RTL-ov glavni kanal dvostruko je gledaniji od prvog konkurenta
RTL

Vjerni gledatelji

RTL-ov glavni kanal dvostruko je gledaniji od prvog konkurenta

I srijedu navečer, prema ocjeni gledatelja, bilo je najbolje provesti uz RTL.

„Večera za 5 na selu“, „Ljubav je na selu“ te „RTL Direkt“ bili su najgledaniji formati u ciljnoj skupini 18-49 te tako još jedan dan zaredom pokazali da su apsolutni vladari malih ekrana.

Emisija „Večera za 5 na selu“ ostvarila je udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 od 30,8% dok je u ukupnoj populaciji emisiju u prosjeku gledalo 450 tisuća ljudi dok su ocjenjivanje pratile 553 tisuće.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

„Ljubav je na selu“ u ukupnoj je populaciji u prosjeku gledalo 510 tisuća ljudi, a udio u gledanosti koji je ostvarila u komercijalnoj skupini 18-49 je 34,5%. „Ljubav je na selu“ ujedno je bila i najgledanija zabavna emisija u ukupnoj populaciji na komercijalnim televizijama.

Odličan trend gledanosti zadržao je i „RTL Direkt“, koji je u prosjeku pratilo 420 tisuća ljudi, a udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 bio je 31,3%.

RTL kao kanal imao je u srijedu 32,4% udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 u prime timeu, što je gotovo dvostruko veća gledanost u odnosu na glavni kanal konkurentske komercijalne televizije.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!