Ostani doma
TV novosti
I ovaj tjedan gledatelji su svoju naklonost iskazali emisijama 'Ljubav je na selu' i 'RTL Direkt'. Hvala vam!
Josip Regovic/PIXSELL

Omiljeni formati

I ovaj tjedan gledatelji su svoju naklonost iskazali emisijama 'Ljubav je na selu' i 'RTL Direkt'. Hvala vam!

Nakon četiri ovotjedne emisije i „Ljubav je na selu“ i „RTL Direkt“ mogu se pohvaliti iznimno dobrim rezultatima gledanosti, kako u ukupnoj populaciji, tako i u komercijalnoj ciljnoj skupini 18-49.

U prosjeku je događaje na farmama ovog tjedna pratilo 470 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji te je emisija u toj ciljnoj skupini imala udio u gledanosti od 28,8% dok je udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 bio 33,7% u prosjeku za ovaj tjedan.

„RTL Direkt“ sa Zoranom Šprajcom i Mojmirom Pastorčić u prosjeku je gledalo 435 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji, što je udio u gledanosti od 29,2%. Udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 u ovom tjednu bio je 31,8%.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Glavni kanal RTL-a tijekom cijelog tjedna pokazuje dominaciju u prime timeu u ciljnoj skupini 18-49, gdje su i „Ljubav je na selu“ i „RTL Direkt“ uz „Večeru za 5 na selu“ tri najgledanija formata cijelog tjedna na komercijalnim televizijama. 

Nove događaje na farmama gledatelji mogu pratiti već u ponedjeljak u 21 sat, dok je doza dnevnih informacija sa Zoran Šprajcom na programu u 22:15 – samo na RTL-u!

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!