Ostani doma
Zanimljivosti / FITNESS SOBA
Vježbajte s Edom i Alter Edom: Novi tjedan donosi novi trening uz jednostavan rekvizit koji svi imamo kod kuće!

FITNESS SOBA

Vježbajte s Edom i Alter Edom: Novi tjedan donosi novi trening uz jednostavan rekvizit koji svi imamo kod kuće!

U danima borbe s pandemijom koronavirusa, kada su građani po preporuci Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu u svojim domovima, tjelovježba može djelovati višestruko blagotvorno.

I vođen baš time, trener u emisiji „Život na vagi“, Edin Mehmedović, odlučio se pokrenuti i snimiti treninge koje bez problema u svoja četiri zida  svi mogu odraditi. 

Set vježbi pod imenom „Fitness soba“ besplatno je dostupan na platformi RTLplay, a svaki traje do 20 minuta, dok su kraće verzije u trajanju do 5 minuta dostupne i na našoj stranici!

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Već danas možete trenirati uz Edine upute i uz pet vježbi koje smo objavili prošlog tjedna, stiže još jedna, a svaku bi vježbu valjalo ponoviti 10-ak puta.  

No, ovog tjedna u web verziji čeka nas i jedan novitet - Alter Edo! 

"Ako počnete pričati sami sa sobom u izolaciji, vjerujte mi, to nije ništa čudno. Ja, da bih to prevenirao, osmislio sam svoj alter ego. Ono što je čudno i trebate se zamisliti ako on počne odgovarati", otkrio je trener ranije. A je li njegov alter ego bolji od njega u vježbanju, doznajte na treningu!

Valja napomenuti da će novi set vježbi biti dostupan svaki radni dan na RTLplayu  OVDJE.

Trening – ručnik kao rekvizit

Trenje. Sjajan način kako povećati intenzitet određenoj vježbi ili kretnji. Kako smo svi još uvijek osuđeni na vježbanje u svoja četiri zida, predlažem da pustimo mašti na volju pa sam tako odlučio iskoristiti jedan rekvizit za trening koji sigurno svi imate kod kuće. Ručnik. Kada ubacimo sve sastojke u tu smjesu, dobit ćemo jedan zabavan, ali i izazovan trening program. Bitno je samo da nam i dalje prioritet bude tehnika i pravilno izvođenje svakog zadatka. Koncentrirajte se na kvalitetu, a ne kvantitetu prilikom izvođenja svakog zadatka. Neka ručnik u svakom trenutku bude zategnut jer na taj način stvaramo dodatno opterećenje na čitav mišićni sustav. Obavezno ponovite sve vježbe bar dva puta! Sretno!

Reci što misliš!