Ostani doma
Mali biznisi

započeli zbog unuka

Majka i kći zajedno rade šlapice za najmlađe: 'Najvažniji nam je razgovor s roditeljima dok naručuju'

Majka i kći zajedno rade šlapice za najmlađe: 'Najvažniji nam je razgovor s roditeljima dok naručuju'

Kupci mogu odabrati nešto od ponuđenog ili mogu naručiti nešto posve po svojoj želji

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Ljerki i Tei Mesarić koje dizajniraju i proizvode šlapice za djecu.

Obrt tandema majke Ljerke i kćeri Tee Mesarić zove se Bajka i on za njih to i je. Započeli su raditi dizajnerske papučice i cipelice za djecu u ljeto 2017. nakon što se rodio mali Kevin, Tein sin i Ljerkin unuk, stoga se za njih možemo da su prava obiteljska priča. Od ideje do izrade svakog pojedinog proizvoda. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

''Inače sam obućar po struci i bila sam u Njemačkoj u posjetu kod rođakinje i tamo sam isto vidjela kako rade papučice, pa sam rekla 'To bi baš mogli i mi'', pojasnila je Ljerka Mesarić.

''Bili smo na bi-ne bi s tom idejom, ali onda je došao naš Kevin i rekli smo sad moramo'', dodaje ponosna baka.

Važan razgovor s kupcima

Njihova Bajka smještena je u Nedelišću, malom međimurskom mjestu pokraj Čakovca. Cipelice za bebe najviše kupuju mame putem Facebooka. Mesarići su posve okrenuti Facebooku jer im je prioritet razgovor i stvaranje odnosa s kupcima, a ne samo narudžba i dostava, kako bi kažu bilo da imaju samo web stranicu. 

''Mi sve s mamama pričamo. Na to ode puno vremena, ali to je mamama jako važno i nama je puno lakše. Jako rijetko se dogodi da papučica baš ne štima. Mi sve sitnice uzimamo u obzir. Tako mi je lakše i ljepše raditi'', pojasnila je Ljerka Mesarić.

''Vjerujem da je to zato što smo krenuli raditi iz svog iskustva. Krenuli smo raditi iz ljubavi i to nam je puno važnije nego nekakav profit'', napominje Ljerka. 

Zahvaljujući njihovom trudu i tako dobrom odnosu s kupcima, kao i tome što i same razumiju dječja stopala koja brzo rastu, od narudžbe do dostave obično prođe oko 10 dana. 

''Ima perioda kad nogica naraste za dva tjedna par milimetara'', kazala je Ljerka.

Vezana vijest

lončarstvo val

Papučice po želji

Opisuje kako je u njihovom malom obrtu uvijek radno jer se trude stalno imati neke nove ideje i akcije za kupce. Na njihovoj Facebook stranici mogu se vidjeti slike brojnih cipelica i papučica koje mogu napraviti. Kupci mogu odabrati nešto od ponuđenog ili mogu naručiti nešto posve po svojoj želji. 

''Kupci odabiru koju žele boju, koju veličinu trebaju i onda im se gotov proizvod šalje poštom'', pojasnila je profesionalna obućarka.

Počeci su bili teški, jer kad su krenule svjedoči Ljerka. 

''Mamama je bilo teško pokazati da su to zapravo najzdravije papučice'', rekla je Ljerka.

No s vremenom su stvari krenule na bolje. U samim počecima imali su veliku akciju kako bi privukli mamame da se odluče isprobati njihovu obuću na svojim mališanima. 

''I od onda je krenulo bolje i sad smo baš zadovoljni'', napominje majka vlasnice obrta. 

Sada narudžbe pristižu i iz cijele zemlje, a ponekad čak i iz inozemstva. Najviše narudžbi dobivaju prije samog početka rujna, kada djeca kreću u vrtić i u predbožićno vrijeme. Majka i kći Mesarić ponosni su na svu svoju obuću jer su u svaku cipelicu uložile vremena, trude i kreativnosti.

''Papučice su od prirodne kože. Sigurne su za dječje nogice. Naše papučice su posebne jer unutra imaju tabanicu od filca. To je isto proizašlo iz našeg iskustva. Kožna tabanica je osjetljiva kad se stane na nešto oštrije, a flis ublaži i ugodnije je za nogu i po zimi i toplije'', pojasnila je Ljerka.

No iako većinom rade za djecu, nemaju granica što se tiče veličina. Štoviše, često cijele obitelji naruče jednake papuče. 

''Za dječake najviše se naručuju s prikazom životinja, a za djevojčice cvjetići'', napomenula je Ljerka Mesarić.

Koronakriza nije ima naštetila, jer su se ljudi više okrenuli kupovini preko interneta, a samim tim i više je ljudi saznalo za njih. 

 

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!