Ostani doma
Mali biznisi

koronakriza nije ju pogodila

Ivona je pokrenula odjevni brend za alternativce sa stilom: 'Svatko zaslužuje dizajnerski komad izrađen po mjeri'

Ivona je pokrenula odjevni brend za alternativce sa stilom: 'Svatko zaslužuje dizajnerski komad izrađen po mjeri'

Darkona u ponudi ima odjeću i dodatke za žene i muškarce

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o dizajnerici i poduzetnici Ivoni Šorši koja je pokrenula brend namjenjen alternativcima. 

Ima 29 godina i svoj posao započela je 2020. u jeku pandemije. Ivona Šorša osmislila je Darkonu. Riječ je o alternativnom odjevnom brendu koji nudi neodark odjeću i dodatke ženama i muškarcima alternativnog modnog ukusa. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

''Svi komadi su unikatni ili izrađeni u malim serijama, kako bi svaki komad zadržao jedinstvenost i autentičnost dizajna. Iza brenda stoji jedna osoba koja dizajnira, kroji, šiva, fotografira, pakira i šalje narudžbe, te koja radi kompletan marketing i oglašavanje odjevnih komada. Puno je to posla za jednu osobu i radni dan traje od jutra do mraka, ali isplati se – raditi ono što zaista želim i volim je neprocjenjivo i ispunjavajuće!'', rekla nam je Ivona. 

Unikatni odjevni predmeti

Ivona naglašava potporu knjigovođe, web developera, obitelji i prijatelja, kao i svog partnera koji nerijetko asistira prilikom fotografiranja i odgovaranju na mailove. Nakon što je dobila HZZ-ovu potporu za samozapošljavanje uspjela si je priuštiti kvalitetni šivaći stroj i drugu potrebnu opremu. 

Vezana vijest

sub

“Darkona” je igra riječima koja kombinira engleski i hrvatski jezik. Izražava kompletnu ponudu brenda – Dark-ona, Dark-on i Dark-ono, odnosno za nju, za njega te modne dodatke. Zainteresirani kupci mogu lako nešto naručiti putem njezinog webshopa, a oni znatiželjni najnoviju kolekciju mogu pogledati na Instagramu i Facebooku. 

''Na Darkoninom službenom webshopu je moguće naručiti unikatne odjevne komade, ili one iz limitiranih serija koji se izrađuju po mjeri klijenta. Također primam narudžbe za custom komade, koji se dogovaraju unutar okvira Darkoninog dizajna. Fizička trgovina ne postoji, i nije u planu, webshop je mnogo praktičniji i iskreno govoreći, povoljniji'', pojasnila je Ivona. 

Darkona u ponudi ima odjeću i dodatke za žene i muškarce. Trenutno je aktualna kolekcija ženskih kupaćih kostima, koji se izrađuju po mjeri, kao kolekcija laganih ljetnih komada za nju i njega.

''Dodaci koji su uvijek u ponudi su harnessi od umjetne kože za gornji ili donji dio tijela, tzv. belt-skirt: kombinacija pojasa i otvorene suknje koja se može nositi na bilo koji odjevni predmet, te zimske sitnice – rukavice i šal s kapuljačom. Ponuda dodataka će se svakako proširiti, no kao i uvijek u malom poslovanju, dani su jednostavno prekratki za sve što zamislim!, kazala je mlada poduzetnica.

Vezana vijest

Art in soap

Bolja kvaliteta

Ona se oduvijek zanimala za modu i odijevanje, posebice u alternativnim izričajima. Htjela je izraziti dvoje kreativne ideje, ali je i primijetila za ponuda za alternativce nedostaje hrvatskom tržištu. 

''Moj cilj je ponuditi domaćem tržištu ne samo alternativnu opciju (u svakom smislu riječi), već i bolju kvalitetu od masovno proizvedenih odjevnih predmeta'', naglasila je Ivona. 

Uz to, s obzirom da sama šiva svaki odjevni predmet, kupcima nudi bolju kvalitetu od masovno proizvedenih odjevnih predmeta. Kao i odjeću po mjeri, jer svaki njezin komad odjeće je unikatan i ima originalni dizajn. 

''Darkona je namijenjena svima koji žele nešto više od svoje odjeće, koji kroz odjeću izražavaju svoj vlastiti individualni stil, a istovremeno, koji žele uživati u udobnosti dok izgledaju odlično. Kvalitetni materijali i udobnost su mi presudni prilikom dizajna svakog komada. Također, Darkona svojim principom izrade komada po narudžbi podržava slow fashion pokret I ne koristim materijale životinjskog porijekla'', istaknula je dizajnerica.  

Koronakriza ju nije direktno pogodila jer prodaje online. Štoviše, vjeruje da su zbog pandemije Hrvati počeli više kupovati online. Najviše poteškoća joj donosi to što je na poslovnom početku. Domaće dizajnere, kako svjedoči, guši masovna proizvodnja velikih brendova i općenito kupovne navike domaće populacije. No, ona se nada da će se kupovne navike, posebice mladih, promijeniti. 

''Dizajn odjeće je u Hrvatskoj obično rezerviran za vjenčanice i svojevrsnu društvenu elitu. Moj cilj je razbiti tu stigmu, jer smatram da svatko zaslužuje dizajnerski komad izrađen po mjeri, koji si, za razliku od većine domaćih dizajnera, veći dio potrošača može priuštiti'', kazala je Ivona. 

 

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!