Ostani doma
Mali biznisi

Mix & Match

Najbolji prijatelji proizvode šarene hrvatske čarape koje možete kupiti rasparene: 'Kroz rad se i zabavljamo'

Najbolji prijatelji proizvode šarene hrvatske čarape koje možete kupiti rasparene: 'Kroz rad se i zabavljamo'

Filip i Dorja gaje zajedničku ljubav prema dizajnu, umjetnosti, glazbi i modi

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o najboljim prijateljima Filipu Eteroviću i Dorji Horvatić koji su zajedno osmislili i kreirali kreativni brend čarapa pod nazivom HYPERsocks.

Filip Eterović i Dorja Horvatić zajedno su se odlučili stvoriti čarape. Filip, kao veliki zaljubljenih u kvalitetne i šarene čarape, u početku je planirao raditi distribuciju čarapa za hrvatsko tržište, a Dorja je trebala biti glavni dizajner cijelog vizualnog identiteta, website-a, pakiranja i ostalih popratnih materijala, no naposljetku se nisu odlučili za distribuciju, već za proizvodnju vlastitih čarapa.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

''Kroz 2019. smo obilazili tvornice po Hrvatskoj, a početkom ljeta 2019. našli smo tvornicu čarapa Miro u koju smo se zaljubili i s kojom surađujemo i danas. Lansiranje prve kolekcije čarapa uslijedilo je nakon višemjesečnog rada na dizajnu i brandingu, a rezultati kad smo napokon objavili prvih 6 modela čarapa bili su odlični! Znali smo da gradimo nešto posebno već tada'', ispričali su nam Filip i Dorja.

Ovi najbolji prijatelji gaje zajedničku ljubav prema dizajnu, umjetnosti, glazbi, modi i životu, stoga im je bilo lako zajedno nešto pokrenuti. Njihove HYPERsocks čarape su udobne i kvalitetne, a Filip i Dorja ustraju i na etičnom poslovanju i ekološkoj održivosti.

''Od samog početka dogovorili smo se da nam je izuzetno bitno da su čarape od kvalitetnog pamuka koji je zastupljen u sastavu čarape maksimalno koliko je moguće, obzirom da svaka čarapa mora imati elastina kako bi se mogla obuti na stopalo. Sve HYPERsocks čarape proizvode se od finog pamuka kojeg nabavljamo iz talijanske tvornice Olcese, koja se diči tradicijom duljom od 120 godina'', izjavio je Filip.

Mix & Match

U posljednjih godinu dana izbacili su nekoliko modela čarapa koji su rađeni od bio pamuka, a u skoroj budućnosti planiraju potpuno prijeći na bio pamuk. Postoji još nešto po čemu su njihove HYPERsocks čarape posebne.

''Skupa smo kroz razgovor došli do ideje i pitanja  ‘zar ne bi bilo kul da možeš kupiti samo jednu čarapu, a ne par?’. Istraživali smo tržište i ubrzo shvatili da nitko do sad nije proizveo čarapu koja se može kupiti po komadu, dakle samo jedna jedina čarapa. Odmah smo znali da ćemo ubrzo morat izaći sa kolekcijom koja ljudima nudi opciju da kupe samo jednu čarapu, ali i da ju kombiniraju s bilo kojom od drugih čarapa iz iste kolekcije'', izjavila je Dorja.

''Tako smo došli na ideju sa MIX&MATCH sistemom, odakle i naziv naše prve takve kolekcije iz 2020. Dizajn smo osmislili tako da od 5 ponuđenih čarapa po komad, svaka ide sa svakom, a na čarapoljubcima je da sami odluče žele li uzeti samo jednu čarapu, dvije identične čarape ili dvije ili više različitih. Ideja je jednostavna, a dizajn svih 5 čarapa iz MIX&MATCH kolekcije rađen je tako da su boje i oblici kompatibilni, odnosno da si međusobno pašu'', objasila je Dorja.

U šali kažu kako je ovo i rješenje za sve one koji u svojem domu nađu jednu čarapu i nikako ne znaju gdje je nestala druga. Ukoliko su kupili čarape iz MIX&MATCH kolekcije i dalje imaju ostale 4 čarape koje se međusobno mogu miješati i kombinirati, ili pak mogu ponovno kupiti samo tu jednu čarapu kakvu su i izgubili.

Vezana vijest

Miret

Izrada čarapa po mjeri

''Naš mali brend čarapa ne bi mogao opstati da nemamo tako drage suradnike koji su nam također i vrlo dobri prijatelji. HYPERsocks je još uvijek mali brend te ga razvijamo polako, ali sigurno. Plan je širenje na međunarodno tržište te će nam tada trebati velika pomoć'', poručili su Filip i Dorja.

HYPERsocks čarape dostupne su putem njihovog webshopa www.hypersocks.org, a fizički se mogu kupiti i u concept storeovima hrvatskog dizajna Trogir Experience u Trogiru i Blue u Poreču. Često sudjeluju na hrvatskim festivalima i sajmovima domaćih proizvoda, tako da su do sad prisustvovali na Artomatu i Zagreb Design Weeku, a od stranih sajmova ugostili su ih Fesch’markt u Beču i Grazu te Designmarkt Edelstoff u Beču. Također ih možete pronaći na društvenim mrežama, točnije Facebooku i Instagramu.

''Osim prodaje čarapa putem webshopa i manjih dućana, također nudimo izradu čarapa po mjeri - bilo riječ o čarapi kao poslovnom poklonu ili narudžbi dućana koji želi vlastite čarape. Iako postojimo tek od prosinca 2019. do sada smo već realizirali tri uspješne suradnje. Hrvatski audiovizualni centar, Q agency i poznati Elevate festival iz Graza s našom suradnjom bili su i više nego zadovoljni'', rekao je Filip.

Nešto čemu se vesele kad završi pandemija je povratak evenata. Filip je DJ i promotor, a Dorja svestrana dizajnerica koja je često dizajnirala vizualni sadržaj za razne partyje i festivale. Eventi su njihova velika ljubav, a do sada su organizirali dva - lansiranje brenda i rooftop party na kojem smo svi plesali bez obuće, u čarapama.

''Najbolji smo prijatelji i bilo je samo pitanje vremena kad ćemo skupa krenuti u neki zajednički projekt. Osim što puno radimo, kroz rad se puno i zabavljamo. Kao što smo već spomenuli, naša najveći problem bio je loš tajming. Par mjeseci nakon lansiranja brenda krenula je korona. Svi sajmovi bili su otkazani. Nadamo se da je tome sada kraj i veselimo se sajmovima koje ćemo uskoro posjetiti'', poručuju vlasnici brenda HYPERsocks.

No unatoč lošem tajmingu i pandemiji, i dalje su optimistični i veseli ih to što proizvode. Uskoro planiraju proširenje na internacionalno tržište, ponajprije na nekoliko zemalja u regiji.

''Veseli nas cijeli proces izrade i prodaje čarapa, od početnog brainstormanja, osmišljavanja kampanje, dizajniranja čarapa, pa sve do trenutka kad nepoznate ljude na ulici vidimo da nose naše čarape. Također, veliko nam je zadovoljstvo podržavati domaću proizvodnju i prezentirati domaći proizvod na stranom tržištu'', zaključuju Dorja i Filip.

 

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!