Ostani doma
Mali biznisi

prirodni proizvodi

Hrvatska tvrtka već cijelo desetljeće proizvodi zdravu hranu: U pandemiji se potražnja povećala

Hrvatska tvrtka već cijelo desetljeće proizvodi zdravu hranu: U pandemiji se potražnja povećala

Ove godini su za svoje proizvode dobili i priznanje pod nazivom „Odabrale mame“

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Matičnjaku, hrvatskom brendu koji proizvodi zdrave i svježe hranidbene proizvode. 

Brend Matičnjak prisutan je na tržištu više od jednog desetljeća. U prvo vrijeme radili su kao obrt, a početkom 2013. su osnovali d.o.o. koji je uspješno nadogradio obrt. Ivo Bačlija, poznati hrvatski fitoterapeut i apiterapeut je idejni začetnik brenda i veliki zaljubljenik u sjemena biljaka te načina na koji one doprinose ljudskom zdravlju. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

''U moru brendova koji promiču i prodaju zdravu hranu Matičnjak je odlučio napraviti razliku, proizvoditi proizvode koji su svježi, zdravi, lokalni i minimalno prerađeni, bez aditiva, stabilizatora i dodanih aroma. Matičnjakovi proizvodi su potpuno prirodni paketi izvornih, aktivnih i hranjivih nutrijenata iz sjemenki i biljaka, sačuvani od suvišne obrade i agresivnih metoda. Matičnjak je brend koji ima i ekološku misiju koju opravdavamo no-waste proizvodnjom'', rekao nam je Mario Bakarčić, direktor tvrtke.

Hladno prešana ulja

Trenutno imaju 11 zaposlenih, a širenje je već započelo prošle godine kad su potpisali ugovor za bespovratna sredstva EU, mjera Inovacije u S3 područjima i tako započeli proizvoditi regionalnu inovativnu liniju biljnih proizvoda i ekstrakata. 

''Također, razvijamo još jednu liniju brenda o čemu ćemo izaći sa više informacija u sljedećoj godini, a planiramo i preseljenje u novu proizvodnu halu koju gradimo u okolici Karlovca'', kazao je Bakarčić.

U Matičnjaku su ponosni na svoju kako kažu ''zlatnu paletu'' hladno prešanih ulja koju čine ulje crnog kima, sikavice, konoplje, boljeg lana, oraha, lješnjaka, marelice, grožđa i repice. Pojašnjavaju kako su hladno prešana ulja neophodna su u svakodnevnoj prehrani i preduvjet su dobrog zdravlja.

Novost u asortimanu su i prirodne proteinske tjestenine, u kojima je zastupljenost sjemenki 20 posto što je gotovo endemska pojava na policama. Ove godini su za svoje proizvode dobili i priznanje pod nazivom „Odabrale mame“, gdje su mame ispitanice u svim kategorijama proteinskih tjestenina, hladno prešanih ulja i apiterapeutskih pripravaka odabrale „Matičnjak“ proizvode kao izuzetno kvalitetnima. 

Vezana vijest

pero sredstva za čišćenje

Jedan od proizvoda iz linije macerata je u vrijeme pandemije naglo došao u pozornost javnosti nakon objavljenih istraživanja o djelotvornosti slatkog pelina koje su objavili znanstvenici s instituta u Potsdamu i naglasili njegovo antivirusno djelovanje. Matičnjakov autor proizvoda došao je na ideju da ekstrakt slatkog pelina postavi u ulje crnog kima kako bi dobio još snažnije sinergijsko djelovanje u reguliranju imuniteta za potrebe borbe protiv virusa. Tako je nastao Macerat 14.

Za sada još nema službene potvrde da slatki pelin koristan u borbi protiv koronavirusa, no kako je riječ o novom virusu koji je toliko uzdrmao svijet, naravno potrebno je još istraživanja. 

Vezana vijest

mali biznis

Interes raste

Njihove proizvodi se mogu pronaći u specijaliziranim prodavaonicama zdrave hrane, svim boljim ljekarnama, a odnedavno i u prodajnim mjestima Plodina, Kauflanda te Veronika delikatesa. 

''Upravo dogovaramo i ostale trgovačke lance jer interes za proizvodima konstantno raste. Direktna maloprodaja je moguća i u specijaliziranom prodajnom mjestu u Zagrebu pod nazivom Matičnjak Centar, gdje se moguće posavjetovati sa začetnikom brenda Ivom o konzumaciji pripravaka, pogotovo ukoliko osjećate određene tegobe'', izjavio je Bakarčić.


Za one sklonije online kupnji, podignut je i webshop Matičnjaka www.maticnjakshop.com gdje možete pronaći detaljnije informacije o proizvodima, a individualni pristup se trudimo pružiti i putem društvenih mreža na Facebooku, Instagramu te Youtube kanalu „Matičnjak TV“ koji je izvrstan kanal za približiti dobrobiti konzumiranja svakog proizvoda.

''Naše sirovine moraju biti visokokvalitetne kako bismo dobili jednako takav proizvod, oni koji poznaju fitoterapijske termine razumiju zbog čega smo ustrajni u svježini i sastavu naših artikala. Na hladno prešanim uljima je nabolje prikazati koliko je važna svježina proizvoda, obzirom da ulja hlape i dugim stajanjem u bačvama gube nutritivnu i fitoterapijsku kvalitetu koju kupac plaća, a čest je slučaj na tržištu'', kazao je direktor Matičnjaka.

Serije proizvodnje su manje kako bismo stalno imali što svježiji proizvod na policama, razlike u potražnji na tjednoj bazi diktiraju naš proizvodni tempo što je vrlo često izazovno i zahtjevno, te je potrebno imati dovoljno resursa za okretnost u usmjeravanju proizvodnje. Međutim, to je nešto iza čega stojimo, što drži naš brend tu gdje je i drago nam je kada se to prepoznaje kod potrošača'', dodaje Bakarčić.

Vezana vijest

The Bura Store

Webshop lansiran baš kad je nastupio lockdown

U vrijeme pandemije, primjećuje Bakarčić, podigla se svijest o poticanju lokalne proizvodnje, zajedništvo u nastupu na tržištu i dostupnosti mnogih blagodati koje naša zemlja pruža. 

''U tom smislu smo zahvalni svim kupcima i potrošačima koji su takvim trenucima pokazali nama kao brendu povjerenje i prepoznali našu kvalitetu. Potražnja se uvelike povećala sukladno trendu povećanja zainteresiranosti prema lokalnim proizvođačima. Webshop nam je baš u mjesecu kada je nastupio lockdown bio spreman za lansiranje, iako smo ga počeli pripremati kada pandemija još nije bila ni u nagovještaju. Danas je stanje na tržištu turbulentno no ponosni smo da smo u trenucima općih poskupljenja uspjeli zadržati naše cijene na istim razinama dok god nam je moguće'', naglasio je Bakarčić.

Iz Matičnjaka naglašavaju kako je to brend iza kojeg stoji tim pozitivnih ljudi, istinskih zaljubljenika u prirodu, koji prepoznaju dobrobiti prirode.

''Za razvoj i stabilnost brenda Matičnjak su zaslužne dvije stvari - ustrajnost i fokus. U izazovnim trenucima usmjereni smo prema traženju rješenja do ostvarenja cilja. Na brendu Matičnjak, od proizvodnje proizvoda pa do prodaje i marketinga je angažirana izvrsna ekipa koja je samomotivirana, kreativna i uporna, koja gaji ljubav prema proizvodima baš kao što kaže i  naš slogan „100% ljubavi, 0% kemije“'', zaključio je Bakarčić.

 

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.

 

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!