Ostani doma
Mali biznisi

sve puno točkica

Točkaste šalice hrvatskog brenda ChiaCups mogu biti sjajan poklon: 'Mi uživamo u poslu'

Točkaste šalice hrvatskog brenda ChiaCups mogu biti sjajan poklon: 'Mi uživamo u poslu'

U njihovoj ponudi možete pronaći ručno rađene keramičke šalice u tri veličine, zdjelice i tanjuriće

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o mladom paru koji proizvodi točkaste keramičke šalice. 

Božić je sve bliže stoga je sve više ljudi u potrazi za poklonima. Za one koji su poželjeli nekom pokloniti šalicu, vlasnica brenda ChiaCups Filipa Sorko izradila je brojne jedinstvene keramičke šalice s božićnim motivima. 

Podsjeća na Chia sjemenke

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U Triblju, u zaleđu Crikvenice prije tri godine Filipa i njezin dečko Antun Ružolčić dobili su poticaje za samozapošljavanje i otvorili obrt ChiaCups Studio. 

''Do imena Chia Cups smo došli vrlo spontano, jedna je pratiteljica na Instagramu ispod prve fotografije šalica ikada objavljene napisala da ju te točkice baš podsjećaju na Chia sjemenke, drugi su se složili s time, a i nama je zvučalo jednostavno i simpatično'', ispričala nam je Sorko. 

U njihovoj ponudi možete pronaći ručno rađene keramičke šalice u tri veličine, zdjelice i tanjuriće. Filipa i Toni svoje točkaste kreacije izrađuju u 100 godina staroj obiteljskoj kući.

Kupci ih mogu kontaktirati preko Instagrama @filipaasorko, preko formulara na našem web shopu www.chiacupsstudio.com , te emaila chiacups.studio@gmail.com  

''U dogovoru s nama, mogu nas doći posjetiti u našem keramičkom studiju blizu Crikvenice'', napominje Sorko. 

Vezana vijest

svoya

Nije posao nego način života

Filipa, koja je inače pobijedila je u trećoj sezoni RTL-ovog gastro showa 'Tri dva jedan kuhaj', u kojoj se natjecala zajedno sa sestričnom Petrom Egić, kaže kako većih poteškoća u svom poslovanju ne nalaze, jedino ponekad nemaju dovoljno sati u danu kako bi sve uspjeli odraditi što žele.

''Kupci kod nas dolaze jer znaju što točno mogu kod nas pronaći. A to su naši točkasti keramički proizvodi, prvenstveno šalice sa zlatnom ručkicom'', izjavila je Sorko. 

Ni pandemija nije pretjerano utjecala na ovaj par.

''Mi smo i prije korona krize, našu prodaju i kontakt s kupcima bazirali preko interneta i društvenih mreža, tako da nam se jako malo toga promijenilo'', napominje vlasnica brenda ChiaCups. 

Sorko priznaje kako se svakim danom sve više usavršavaju. 

''Nadamo se da ćemo tako nastaviti i u budućnosti, i da će nas to dovesti do nečega velikog i vrijednog svog našem truda, rada i vremena'', rekla nam je Sorko.

''Jako volimo naš posao, to i nije posao, nego način života, mi radimo i vikendima i praznicima, i nije nam problem, jer uživamo u našem poslu i onome što nam on svakodnevno pruža'', zaključila je Sorko. 

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!