Novosti / Hrvatska

STVARA SE 5. ZONA?

Detalji Bandićevog plana za naplatu parkinga u cijelom Zagrebu: Postoje dva prijedloga...

Detalji Bandićevog plana za naplatu parkinga u cijelom Zagrebu: Postoje dva prijedloga...
Patrik Macek/PIXSELL

U petoj bi zoni mjesečna parkirna karta stajala 25 kn mjesečno, a to je manje od jedne kutije cigareta, kazao je Bandić

Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić na jučerašnjem zatvorenom radnom sastanku s predstavnicima Zagrebačkog holdinga te predsjednika Vijeća gradske četvrti i Mjesnih odbora na Zagrebačkom velesajmu rekao je da treba uvesti naplatu parkinga u cijelom gradu. 

"Treba uvesti naplatu u cijelom gradu, da svi budu jednaki. U petoj bi zoni mjesečna parkirna karta stajala 25 kuna mjesečno, a to je manje od jedne kutije cigareta", kazao je na tom sastanku Bandić, piše Jutarnji list

Stvara se peta zona

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Grad Zagreb proveo je studiju prema kojoj planira proširiti parkirne zone na cijeli grad, i na temelju nje je napravio dva prijedloga proširenja. Oba uključuju stvaranje pete zone, a prema jednom bi se broj naplatnih parkirnih mjesta u prve tri zone proširio za više od 33.000 novih mjesta. 

Prema prvom prijedlogu, prva bi se zona proširila na određena područja sadašnje druge zone, koja bi većim dijelom ostala ista te bi se širila s ciljem da do kraja okruži prvu zonu. Treća zona bi okružila drugu, a četvrta bi zahvatila područje koje nije prije bilo pod naplatom. Na kraju bi peta zona išla do samih administrativnih granica Grada Zagreba. U toj varijanti broj parkirališnih mjesta u prvoj bi se zoni proširio s postojećih 8.121 na 11.665, druga zona bi s 19.452 skočila na 24.231, a broj parkirnih mjesta u trećoj zoni povećao bi se čak pet puta, s gotovo 6.000 na 31.489. Četvrta zona bi ostala ista. Sve zajedno, radi se o povećanju od više od 33.000 parkirnih mjesta u prve tri zone.

Drugi prijedlog nešto je detaljniji od prvog i uvodi znatno manje povećanje broja parkirnih mjesta. Dakle, prva bi se zona proširila pretežito na sjevernu stranu grada, a na istočnom i zapadnom dijelu prelila bi se na dio druge zone, koja bi, pak, ostala u pravilu ista, s mogućnošću širenja prema istoku, od Heinzelove do Donjih Svetica (omeđeno prugom na sjeveru). Treća bi se zona širila na sjever, a četvrta bi ostala ista.

Peta zona bi, pak, obuhvaćala područja za koja je utvrđena opravdanost uvođenja naplate parkinga. Što se tiče brojki, prva bi se zona povećala za skoro 3.000 mjesta, druga za 1.000, a treća za nešto više od 2.000 novih naplatnih mjesta. Četvrta zona se ne bi širila, a u petu bi ušlo čak 23.000 novih naplatnih mjesta. Prema tome, u ovom rješenju broj naplatnih parkirnih mjesta u prve tri zone povećao bi se "samo" za 6.000, piše Jutarnji list

Najgledaniji video

Izdvojeno

Vezani članci

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i putem mobilne aplikacije te na našoj Facebook stranici Vijesti.hr!

Reci što misliš!