Ostani doma
Novosti / Hrvatska

OTVARAJU MAIL ZA PRITUŽBE

Liječnici ogorčeni izjavom ravnatelja HZZO-a: 'Postupio je podmuklo i neprofesionalno'

Ravnatelj Vukelić za RTL je potvrdio kako postoji velik broj prigovora, a kada oni na mail stignu kontrolori će ići na teren

Izjava ravnatelja Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje Lucijana Vukelića, o otvaranju maila za pritužbe pacijenata na rad liječnika, izazvala je lavinu reakcija. 

Ravnatelj Vukelić za RTL je potvrdio kako postoji velik broj prigovora, a kada oni na mail stignu kontrolori će ići na teren. Liječnici su ogorčeni da ih se proziva baš sada, kada mnogi od njih zbog korone rade na rubu izdržljivosti.

Primaju od 120 do 200 osiguranika dnevno

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Od danas, pacijenti nezadovoljni radom svojih liječnika moći će se žaliti HZZO-u. Riječki doktor Bressan koji ima više od 2100 pacijenata neugodno je iznenađen.

"120 do 200 osiguranika dnevno, to je ogromna brojka koju nijedan kontrolor u HZZO-u, niti nijedan voditelj nikakve službe u direkciji ne može zamisliti. Liječnik i sestra koji su radili cijeli tjedan u ovakvim uvjetima, odradili su radnu subotu i u nedjelju idu u Covid ambulantu", rekao je predsjednik Nadzornog odbora Koordinacije hrvatske obiteljske medicine Leonardo Bressan

Pacijenti to, čini se, cijene. "Liječnici sada rade i više nego što treba i treba ih pustiti na miru i odat im samo poštovanje", kazao je Riječanin Zvonko Pavličić. 

"Što god sam pitala - lijekove, uputnice - sve sam dobila, bez problema", rekla je Riječanka Kata Korolija. 

Akcija HZZO-a

Liječnici su reagirali nakon jučerašnje najave zbog pritužbi koje stižu u HZZO. "Na nejavljanje na telefon, na zatvorena vrata na komunikaciju, mi smo otvorili, zapravo otvorit ćemo, u ponedjeljak jedan mail u HZZO", kazao je jučer ravnatelj Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje Lucijan Vukelić

Reagirat će na utemeljene prigovore s potpisom, a u provjeru će slati kontrolore. Sankcije su već propisane međusobnim ugovorima. Istima je propisano da liječnici pacijentima moraju telefonom biti dostupni sat vremena u smjeni. Dostupni su, kažu, puno više, čak i na Viberu, WhatsAppu, mailu i Facebooku. Tu je vođenje bolovanja, samoizolacija, pregledi, kućne posjete.

"Vrlo neprofesionalno i podmuklo"

"Moram reći da je vrlo neprofesionalno i podmuklo postupio HZZO. Ispred njega odluke donosi ravnatelj koji nije stavio na raspolaganje cijelu silu liječnika koji rade u HZZO-u, onih koji rade administrativan posao. Nije ih ponudio na pomoć ili obiteljskim liječnicima ili bolničkim kolegama koji padaju s nogu od količine posla", kaže predsjednik Nadzornog odbora Koordinacije hrvatske obiteljske medicine Leonardo Bressan. 

Dok HZZO sprema kontrolore i sankcije, liječnici će kažu i dalje raditi ono što najbolje znaju- pomagati svojim pacijentima.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!