Ostani doma
Novosti / Hrvatska

tjedan odmora vrijedan

Što mislite o godišnjem odmoru u listopadu? Jednima će donijeti zaradu, drugima uživanje

Mogu se uključiti hoteli, iznajmljivači, restorani, organizatori izleta, muzeji, cijeli sektor

Što mislite o godišnjem odmoru u listopadu u nekom super hotelu i to u pola cijene? Zvuči kao trik pitanje, ali nije! Riječ je o novoj akciji Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. Lani su krenuli s projektom „Tjedan odmora vrijedan“ za domaće goste, ali sada je on prerastao u čitav mjesec super turističkih ponuda. 

Tri generacije uživaju kraj mora. Tromjesečna Mila mogla bi u listopadu na svoj prvi godišnji odmor!

„Pa to je dobra ideja, pogotovo sad u ovoj posezoni, zašto ne otići negdje i priuštit si nešto što si inače ne biste priuštili, za neku jeftiniju cijenu“, rekla je Hana Garazin iz Rijeke. 

Mogu se uključiti hoteli, iznajmljivači, restorani, organizatori izleta, muzeji, cijeli sektor. Uz uvjet da gostu daju bar 35 % popusta. Fokus je na domaćim gostima, ali sve vrijedi i za strance.

„Zvuči vrlo mamljivo kako ne, samo treba imat vrijeme pa da dođeš, da to iskoristiš“, rekao je Vene, Vinko iz Slovenije. 

Najveća hotelska kuća na Kvarneru uključit će se u akciju!

„Pripremamo raznolike ponude za naše goste, dosadašnje i nadamo se puno novih, popuste očekujemo od 35 % pa vjerujem i do 50“, izjavila je Katja Vujasinović,  project menadžer hotelske kuće.

U hotelu s pet zvjezdica vjeruju da će akcija biti dodatni vjetar u leđa. U špici su svaki dan bili 100 posto popunjeni.

„Deveti mjesec smo na 80, 85 % popunjenosti i nadamo se da ćemo to prenijeti i u deseti mjesec“, dodala je Gloria Steiner,  voditeljica recepcije u hotelu.

Lani su turisti u promo tjednu na raspolaganju imali više od 420 ponuda i usluga diljem zemlje. U opatijskoj središnjici zdravlja i ljepote odaziv je, kažu, bio iznad svih očekivanja.

„Imali smo jako dobre popuste, čak 50 %,na našoj fizikalnoj terapiji smo predstavljali naše uređaje d-wall digitalno ogledalo koje ljudi si u svakodnevnom životu možda ne mogu priuštiti“, rekla je Katica Petrić, djelatnica u marketingu.

Uz popust je to druga priča. Zato se akcija s tjedna proširila na mjesec.

„. Krenut ćemo s intenzivnom kampanjom i u domaćim medijima krajem rujna tako da sve će biti spremno do 1. listopada“, dodao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Mjeseca koji će donijeti zadovoljstvo i sektoru i turistima jer s dolaskom jeseni sezona neće stati. Jednima će donijeti zaradu, drugima uživanje!

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!