Hrvatska / Izbori za Europski parlament 2019.

Online kampanja

EU izbori na društvenim mrežama: Evo tko je aktivan svuda, a tko ne zna niti ažurirati

'Problem je što nitko ne radi organizirano, kvalitetno, dugoročno... Svi to rade kratkoročno'

Već tjednima većina kandidata za europske izbore obilazi sve dijelove naše zemlje i, naravno, svaki korak kampanje dokumentira - i na društvenim mrežama.

Putem njih šalju političke poruke ili kritiziraju suparnike. Neki imaju i do 25 tisuća pratitelja, neki mnogo manje, ali svima je cilj isti.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Politički kandidati za europske izbore prisutni su i u svakom kutku virtualnog svijeta. Čast iznimkama...

"Vidim da ste odlično informirani i potpuno ste u pravu! Nisam vam, iskreno rečeno, ni sad aktivan ništa više nego sto šam bio prije... To treba raditi češće, bez obzira na to što ja osobno… kak' se to veli, ne ažuriram, ne administriram", kaže Radimir Čačić iz Narodne stranke - reformisti. 

Šalju političke poruke ili kritiziraju suparnike

Radimir Čačić još nije opčinjen društvenim mrežama, ali zato ostali znaju da su Facebook, Twiter i Instagram ispravan put do mladih birača. 

"Ja sam na društvenim mrežama aktivna cijelo vrijeme bez obzira na izbore. To je odličan vid komuniciranja. Kad mi se tko javi, ja osobno odgovaram primjerice na e-mail", pohvalila se Anka Mrak Taritaš iz Amsterdamske koalicije.

"Dosta sam prisutan na Facebooku, nešto manje na Twitteru, a za ostalo ćemo još vidjeti", ustvrdio je MOST-ov Robert Podolnjak i dodao kako uvijek sam odgovara svima.

Primjerice, Karlo Ressler pokazuje kako mu je bilo na ziplineu, ali objavljuje i fotografije iz srednje škole. Miro Bulj često veliča rodnu Zagoru. Anka Mrak se druži s biračima, baš kao Mostovci, ali i  SDP-ovci. Tko se dobro snašao u virtualnim izazovima, pojasnili su stručnjaci.  

"Tu definitivno imamo moment Živog zida koji je u kampanji otkad postoji i nikad nije popustio dok imate, s druge strane, gospodina Resslera iz HDZ-a koji je to počeo raditi aktivno tek prije dva tjedna. Tu postoji određeni razmjer između ekipe koja je dobro uigrana i ekipe koja se tek zahuktava", pojašnjava Petar Tanta, stručnjak za odnose s javnošću.

"Problem je što nitko ne radi organizirano, kvalitetno, dugoročno... Svi to rade kratkoročno. Ovi izbori traju nešto manje od mjesec dana, a svi su tek sada krenuli u kampanju online", dodaje Tanta. 

Europski izbori su 26. svibnja tako da se vruća kampanja na društvenim mrežama još  stigne zakuhati!

Preporučeno za tebe

Preporučeno za tebe

Preporučeno za tebe

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i putem mobilne aplikacije te na našoj Facebook stranici Vijesti.hr!

Reci što misliš!