Ostani doma
Hrvatska / Parlamentarni izbori 2020.

predstavili novi spot

SDSS: 'U kampanji ne tražimo glasove, već više slobode, tolerancije i jednakosti'

SDSS: 'U kampanji ne tražimo glasove, već više slobode, tolerancije i jednakosti'
Marko Lukunic/PIXSELL

Prikazali su i posljednji, treći spot u svojoj predizbornoj kampanji

Samostalna demokratska srpska stranka (SDSS) održala je u četvrtak posljednju predizbornu konferenciju na kojoj je čelnik stranke Milorad Pupovac poručio da u kampanji nisu tražili glasove, već više slobode, tolerancije i jednakosti u Hrvatskoj.

"Naša kampanja nije bila kampanja za glasove, naša kampanja nije bila kampanja protiv političkih protivinika. Naša kampanja je bila kampanja za više slobode, tolerancije i jednakosti u Hrvatskoj. I tako će biti i ubuduće", rekao je Pupovac.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Dodao je da će to raditi bez obzira što na mnogim izbornim listama ima onih koji ih slikaju kao "neprijatelje zemlje".

"Za nas su izbori prilika da širimo granice slobode u Hrvatskoj - ne samo za pripadnike srpske zajednice nego za sve koji živimo u Hrvatskoj, i to zbog toga što bi Hrvatsku mnogi htjeli učiniti manjom nego što ona jeste. A čine ju (takvom) svojim velikim domoljubljem, svojom velikom ljubavi prema Hrvatskoj u kojoj je srce malo, a ne široko i veliko", ustvrdio je Pupovac.

Istaknuo je da mu je žao što se kampanja približila kraju, a da u njoj nije bilo nijedne ozbilje poruke ili rasprave o tome što Hrvatskoj treba i koji su joj prioriteti.

Poručio je kako su SDSS-ovi kandidati i on sam sebi zadali tu vrstu zadaće o širenju sloboda u Hrvatskoj.

"Bez obzira što nakon ove kampanje nismo izašli ni mi niti naši birači s osjećajem više slobode, nego s više brige oko te slobode, mi se sigurno nećemo prestati boriti za nju. To vidimo kao svetu dužnost patriotizma kako ga mi razumijemo, duga prema zemlji, duga prema domovini", kazao je Pupovac.

Dodao je kako SDSS čeka teško razdoblje u Saboru i izvan njega.

"Ovi izbori neće donijeti bolje, zadržat će staro i lošije. Samo bih htio da se to osvijesti, tko mi vjerovao ili ne, tko smatrao moju poruku relevantnom ili irelevatnom, tko mislio da je dobronamjerna, tko mislio da je lošenamjerna, po svojoj savjesti trebam je izreći", naglasio je Pupovac.

Poručio je kako bi volio da pametni ljudi u Hrvatskoj nakon izbora odluče napraviti bolje poteze od onih što su ih donijeli izbori.

Prikazali su i posljednji, treći spot u svojoj predizbornoj kampanji, za koji je član SDSS-a Boris Milošević ustvrdio da je jedna topla ljudska priča o izgradnji mosta za koju se nada da će što više ljudi vidjeti.

"Meni je drago da na današnjoj presici nisu samo kandidati nego i ljudi koji su s nama obilazili terene, a pogotovo mi je drago što su s nama ljudi koje ste čuli, koji su bili dio akcije gradnje mosta. To je jedna topla priča, potpuno neplanirana, spontana", istaknuo je Milošević.

Dragana Jeckov složila se da su to zaista lijepe i tople priče, ali da u protekloj godini nije baš bilo tako.

"Kada smo imali prilike gledati, slušati i čitati poruke koje su nas itekako pogađale, ne samo nas nego i sve normalne ljude u Hrvatskoj koji ne žele da živimo u zemlji u kojoj je vrlo izražen govor mržnje i netrpeljivost prema manjinama", naglasila je Jeckov.

Poručila je kako osobno želi da nijedna žena, nijedan mladi čovjek u Hrvatskoj ne bi trebali i ne smiju slušati govor mržnje.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!