Ostani doma
Novosti / Zanimljivosti

tekstil i obuća

Trgovački centri - najposjećenije destinacije! Zašto? Počela su velika ljetna sezonska sniženja. Evo kolika

Trgovačkim centrima ni najbolje plaže na Jadranu konkurirati ne mogu kada je riječ o posjetiteljima

Počela su velika ljetna sezonska sniženja. Mahom tekstil, ali i obuća može se naći na popustu od 20 do čak 70 posto, a trgovački su centri najposjećenije destinacije. Osim korona pravila kupci se trude poštovati i pravila šopinga jer lako se može zaigrati s novčanikom i potrošiti više od planiranog.

Ljetna sniženja

Trgovačkim centrima ni najbolje plaže na Jadranu konkurirati ne mogu kada je riječ o posjetiteljima. Iz blještvih izloga privlače ih oznake za sniženja i popuste.

"Kupila sam majicu sa printom za sestru, sebe i kćeru.  Ako je koštalo 129 kuna, sad je 50 znači, ušparali smo negdje oko 70 kuna po jednoj majici!", rekla je Iva Bastalić iz Osijek.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Sniženja za ljetne hitove su od 20 do 70%. a kako ne biste kupili prošlogodišnju kolekciju pa na plaži bili, strašne li tragedije, meta izrugivanja influencera, u odabiru vam pomažu ljubazni trgovci.

"Najviše se kupuju majice kratkih rukava toga imamo baš široki asortiman. Imamo licencirane majice kao što vidite. Kratki šorcevi su nam jako popularni i jako se dobro prodaju", izjavila je Dijana Hajnal, djelatnica u trgovini.

Pa i same znaju odabrati nešto iz trgovine gdje rade.

Vezana vijest

kupnja, šoping, kupovina, trgovina, dućan


"Pa jednu lijepu haljinicu ljetnu, evo na primjer ovu. Ona je sad na sniženju 89,90'', rekla je djelatnica.

Ne volimo predrasude, no ispostavilo se kako su djevojke ipak izbirljivije u kupovini dok su mladići brzo nađu baš ono što im treba.

"Još uvijek gledamo, nisam si još ništa odabrala. Našao sam si sretne gaće, ali ona to još ne zna", izjavili su Amalija i Igor iz Osijeka.

Valja samo pratiti 3 sveta pravila šopinga.

Prvo pravilo je, pripazite da su artikli na sniženju, uistinu na sniženju. Jer zna se dogoditi da je to samo marketinška varaka. Drugo pravilo je, ako su artikli uistinu na sniženju, pripazite da uistinu toliko i vrijede, jer čovjek se lako zaigra i potroši više nego što je planirao. I treće pravilo je, koliko god zabavne bile, nisu za zabavu, idete na živce ostalim kupcima.

Pa tek onda – u lov na sniženja.

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!