Ostani doma
Novosti / Zanimljivosti

kako biste vi reagirali?

Možda je crni humor, ali ovaj oglas je privukao pažnju. Nije poruka antivaksera, nego pogrebnog poduzeća

Možda je crni humor, ali ovaj oglas je privukao pažnju. Nije poruka antivaksera, nego pogrebnog poduzeća
Twitter/ Katie Guenther

Društvenim mrežama počela je kružiti slika kamiona s kontroverznim sloganom.

U okrugu Macklenburg u Sjevernoj Karolini, u kojem se nalazi najveći državni grad Charlotte, postotak stanovnika cijepljenih protiv Covida-19 ispod je nacionalnog prosjeka, na 51,1 %, izvještava CDC.

Prošloga tjedna, jedan od korisnika društvene mreže Twitter uočio je kamion koji kruži oko stadiona, s velikim natpisom "Nemoj se cijepiti". Iako se na prvi pogled činilo da je riječ o strategiji antivaksera, ispostavilo se da se radi o poruci pogrebnog poduzeća Wilmore.

Vezana vijest

covid, bolnica, KB Dubrava

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Katie Guenther objavila je sliku kamiona uz opis "Znate da volim dobre marketinške strategije, a ovo je jedna od takvih."

No neki korisnici Twittera nisu to smatrali osobito duhovitim. "670 000 ljudi ovo ne smatra smiješnim", napisao je jedan od korisnika, te uz to objavio video dizanja 670.000 bijelih zastava u Washingtonu, apelirajući na broj žrtava od koronavirusa.

Ispod velikog natpisa na kamionu, nalazi se oglas za web stranicu navodnog pogrebnog poduzeća. Kada se otvori web stranica, poruka s kamiona se nastavlja: "Cijepite se odmah, ako ne, vidimo se uskoro."

Nakon odlaska na spomenutu web stranicu, posjetitelji otkriju da pogrebno poduzeće zapravo i ne postoji. Naime klikom na riječi "Cijepite se odmah", posjetitelje se preusmjerava na stranicu o cijepljenju, tvrtke StarMed Healthcare, centra za hitnu skrb u Charlotteu.

Kampanja iz druge perspektive

Boone Oakley, oglasna agencija iz Charlottea, došla je na ideju za kampanju kako bi potaknuli ljude na cijepljenje.

"Gotovo svi zaposlenici Boone Oakleya cijepljeni su u StarMedu", za Newsweek objašnjava David Oakley, predsjednik agencije. Navodi kako su on i njegov tim saznali za centre hitne njege baš preko ove šaljive Twitter objave. "Većina kampanja koja potiče cijepljenje je izravna", govori Oakley. "Mi smo htjeli prići kampanji iz druge perspektive."

Nakon što su osmislili ideju, kupili su mobilni reklamni pano od tvrtke Crenshaw Visions u Južnoj Karolini. Iako su bili skeptični oko cijele kampanje, Oakley kaže da ako se bar jedna osoba cijepi zbog natpisa na kamionu, kampanja se smatra uspješnom.

Što mislite o ovoj kampanji?

Rezultati
Domišljata je, super!: 359 odgovora
Neukusna je, ne sviđa mi se: 57 odgovora
  • Domišljata je, super!:

    86% (359)

  • Neukusna je, ne sviđa mi se:

    14% (57)

Vrati se na glasanje

 

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!