Regional / Splitski dnevnik

MNOGE SOBE OSTALE PRAZNE

U panici iznajmljivači spuštaju cijene apartmana: 'Ne radite to u jeku sezone. Djelujete očajni'

U panici iznajmljivači spuštaju cijene apartmana: 'Ne radite to u jeku sezone. Djelujete očajni'
PIXSELL

Napravit će apartman u nekoj šupi i dati će noćenje za 20 eura. Tako snižava cijenu destinacije, kaže dugogodišnja turistička djelatnica

Poluprazni apartmani, sezonske rupe, sve je to dovelo do rasprava što je tome uzrok: visoke cijene, preveliki broj apartmana, buđenje grčkog i turskog tržišta, loša ponuda, piše Splitski dnevnik.  

I dok traju ove rasprave ima onih iznajmljivača koji šute i rade svoj posao i zamislite u tijeku ove sezone nemaju nikakve rupe, već su zapravo počeli bukiranje za rujan i početak listopada.

"Spuštanjem cijena uništavate rejting destinacije"

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Tajnu uspješnog iznajmljivača Splitskom dnevniku otkrila je Barbara Marković dugogodišnja turistička djelatnica koja nema nikakvih problema s iznajmljivanjem svojih apartmana. Ona bi savjete svela na tri stavke: niste iznajmljivači već domaćini u turizmu, dodatna ponuda je osnova, a bez Strategije rada ne započinjite se baviti turizmom.

VEZANI ČLANCI

Vrlo dobar savjet je i onaj koji će mnoge iznenaditi, a to je "ne spuštajte cijene apartmana u jeku sezone, jer tako niste konkurentni već djelujete očajni i uništavate rejting destinacije".

Barbara je inače pekla zanat već 22 godine, radom u turizmu i na kruzerima, a svoje znanje dijeli na radionicama koje organizira županijska turistička zajednica, a jedna je od rijetkih iznajmljivača koja razumije kako je turizam cjelogodišnji posao, te da ga treba shvatiti kao rad u svojoj tvrtki, puno odricanja, reinvestiranja i ulaganja, da bi se vidjeli rezultati.

"Napravit će apartman u nekoj šupi ili garaži i dati će noćenje za 20 eura"

"Već sedam godina održavamo edukacije, ali ljudi ne slušaju. Nije svako rođen da bude konobar, ali ni da radi u turizmu. Dakle on će sada napraviti apartman u nekoj šupi ili garaži i dati će noćenje za 20 eura. Tako snižava cijenu destinacije, kvalitetu i urušava ugled. Već tri godine upozoravam da će nam se na ovaj način dogoditi masovni, jeftini turizam koji nama ne treba niti ga mi možemo odnijeti. Doći će nam isto kao i ove bakice koje su držale table s natpisima „slobodna soba“ samo će se ovo događati na internetu. Sada u visokoj sezoni ne trebaju se spuštati cijene, a baš sada se to radi rapidno jer su brojni apartmani ostali prazni. Sedmi mjesec je najveća borba jer naglo poraste broj apartmana, većina izađe iz svojih stanova, presele se kod obitelji i rentaju, a u rujnu to rapidno pada", kaže Marković.

Dodaje i kako je percepcija da se s iznajmljivanjem jednog apartmana ne može živjeti, već to može biti samo dodatni prihod. Turizam je kaže ova splitska domaćica u turizmu, cjelogodišnji posao, gdje nema vremena za more, sunce i plažu i gdje se već u deseti mjesec počinje raditi za iduću sezonu.

"Nema u turizmu lakog novca"

"Nema u turizmu lakoga novca, iako imamo destinacije u okruženju naši iznajmljivači ne znaju goste poslati na Klis, teško im je naučiti dodatni jezik. Naši iznajmljivači zaborave na svoju destinaciju, što je stvar opće kulture, treba znati barem deset rečenica. Ujedno zaboravljaju da je dodatna ponuda jako važna i na svemu smanjuju troškove, a tako smanjuju i uslugu. U turizmu morate imati troškove, morate investirati za ubuduće. Ja već četiri sezone imam pune apartmane, počinjemo oko Uskrsa, ali imamo i turista preko zime. Plaćam 300 kuna parking kako bi ga mogla osigurati svojim turistima, to je moj trošak, ali on se vrati. U dogovoru s obližnjim restoranom zdrave hrane nudimo i doručak, dignemo cijenu za 5 eura, a sve je to dodatna ponuda. Ne popunjavaju apartmane platforme, već usluga", zaključuje Marković, piše Splitski dnevnik. 

Izdvojeno

Vezani članci

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i putem mobilne aplikacije te na našoj Facebook stranici Vijesti.hr!

Reci što misliš!