GRILL & CHILL OBIČAJI / Dalibor Matanić, Csilla Barath Bastaić, Mario Petreković i Mile Kekin na predstavljanju nove Lidlove kampanje

Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Ideja za ovu kampanju rodila se iz istraživanja koja pokazuju koliko različitih načina roštiljanja postoji diljem Hrvatske

21.4.2022.
17:52
Promo
VOYO logo

U prekrasnom proljetnom izdanju Rougemarinovog parka, trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je novu kampanju Grill&Chill običaji. U maniri pravih filmskih premijera, crvenim tepihom prošetala se glumačka postava, redatelj Dalibor Matanić, voditeljica Tamara Loos te Mile Kekin, čija je hit pjesma Roštilj korištena u kampanji. Uzvanici su imali priliku pogledati Lidlov Grill&Chill film, čije će kraće verzije biti prikazane u formi reklama na televizijskim postajama.

Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Mile Kekin, Mario Petreković, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, Csilla Barath Bastaić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić

Lidlova nova kampanja Grill&Chill nedavno je snimljena po uzoru na poznatog istraživača Bear Gryllsa, kojeg je utjelovio Dušan Bućan kao BEER GRILLS. Dušan u filmu otkriva čudesne običaje grillanja i chillanja diljem Lijepe Naše, a cijela kampanja snimljena je u Lidlovom stilu, u duhovitom tonu, s nekim već dobro poznatim licima kao što su Grille i Chille – Mario Petreković i Bojan Navojec, ali i nekim novim glumačkim licima koji su se prirodno uklopili u ovu zanimljivu priču - Csilla Barath Bastaić i Živko Anočić. Kao podloga kampanji korištena je svima omiljena i jedna od najpoznatijih pjesama Hladnog piva – Roštilj, a da bi kampanja bila savršeno zaokružena, sve se odvijalo pod redateljskom palicom našeg poznatog redatelja Dalibora Matanića, koji je svojim potpisom zaista učinio razliku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Mile Kekin, Dalibor Matanić, Mario Petreković, Csilla Barath Bastaić, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković

Ideja za ovu kampanju rodila se iz istraživanja koja pokazuju koliko različitih načina roštiljanja postoji diljem Hrvatske. Svaka naša regija ima svoje male rituale i običaje kod grilanja, bilo da je riječ o mesu, ribi, prilozima, salatama...Također, postoje razlike između roštiljanja u krugu obitelji i u društvu s prijateljima, koje su također prikazane kroz kampanju. Ove su spoznaje pretočene u jednu duhovito-dokumentarističku priču koja na zabavan način predstavlja naše običaje.

Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Borna Butijer, Maša Zibar, Supermama Sonja Švajhler, Andrea Andrassy, Ivana Pirizović, Uvijek Gladna, Domaćica Sanja, UnMondoDiSapori

Lidl je kroz godine postao jedno od najpopularnijih odredišta za nabavu svega što je potrebno za roštilj, a kupci su prepoznali ne samo Lidlovo svježe meso, ribu i povrće, već i neprehrambene proizvode po kojima je Lidl poznat. Osim izuzetno povoljnih cijena, u Lidlovoj se ponudi svake godine iznova može pronaći dodatnu oprema za grill&chill – od roštilja do opreme za piknik i brojnih drugih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo