tajna je u bojama / Evo što vam može pomoći kod mršavljenja!

Image

U ranijim istraživanjima utvrđeno je da ljudi jedu manje kad im se kaže koliko je kalorija u njihovoj hrani no znanstvenici su sada preciznije proučili kako prezentacija tih podataka djeluje.

18.2.2013.
15:39
VOYO logo

Američko istraživanje pokazalo je da podaci o kalorijskim vrijednostima pojedinih jela na jelovniku, izraženima crvenom, žutom i zelenom bojom, mogu utjecati na odluku o tome koliko će se hrane pojesti.

"To posebno vrijedi za osobe koje se najmanje brinu o svom zdravlju", kazala je voditeljica istraživanja BrennaEllison sa sveučilišta Illinois u Urbana-Champaignu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kako bi se obuhvatio što veći broj potrošača, treba dati prednost korištenju simbola za kalorijske vrijednosti s obzirom na to da to smanjuje unos kalorija kod svih skupina", napisala je voditeljica istraživanja u časopisu International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity.

U ranijim istraživanjima utvrđeno je da ljudi jedu manje kad im se kaže koliko je kalorija u njihovoj hrani no znanstvenici su sada preciznije proučili kako prezentacija tih podataka djeluje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U okviru istraživanja ispitanici iz jednog restorana u Oklahomi podijeljeni su u tri skupine od kojih je jedna dobijala jelovnike bez kalorijskih vrijednosti jela, druga je dobila jelovnik s precizno izračunatim kalorijskim vrijednostima svakog jela a treća jelovnik na kojemu je kalorijska vrijednost pojedinog jela bila označena crvenom, žutom ili zelenom bojom, pri čemu je crvena bila za jela s više od 800 kalorija, žuta za ona između 400 i 800, a zelena za ona ispod 400 kalorija.

Na kraju istraživanja utvrđeno je da je prva skupina naručivala obroke prosječne kalorijske vrijednosti 817 kalorija, druga prosječne vrijednosti 765 kalorija, a skupina s trobojnim oznakama kalorija 696 kalorija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se radi o razlici od najviše 121 kalorije dnevno stručnjaci upozoravaju da to znači gubitak pola kilograma tjelesne težine mjesečno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo