UNATOČ KRIZI I NEIMAŠTINI / Hrvati stvarno vole šopingirati!

I krizi i neimaštini unatoč - Hrvati vole šoping centre. Tri milijuna, odnosno 70 posto građana posjećuje ih gotovo redovito. Prema broju stanovnika, imamo više četvornih metara trgovina i od Njemačke i Švicarske. No, pravo je pitanje kolika je zarada od tolikog prometa.

1.10.2012.
19:30
VOYO logo

Recesija, otkazi nezaposlenost - a šoping centri nikada nisu prazni. Tri milijuna ljudi, što je 67 posto stanovništva, redovito ih posjećuje.

Odjeća, obuća i hrana - prema istraživanju najčešći su razlozi dolaska. Očekivano - u šoping centre dolazi 90 posto onih s visokim primanjima - ali i 60 posto građana s manje od 5500 kuna. Svima je teško odoljeti - možda i zato jer su na svakom koraku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U isto vrijeme - prosječna kupovna moć stanovnika EU je 12.000 eura - kod nas 5000. Hrvatska se ponaša kao zapadna Europa, s mnogo manje novca.

No problem je što ljubitelji šoping centara malo troše. Iako još od veljače promet u trgovini na malo stalno raste - još uvijek je potrošnja manja nego lani. Podataka za kolovoz i rujan još nema - pa se u HGK nadaju da će turistička sezona popraviti sliku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo