10.000 kvadrilijuna dolara / Asteroid veličine grada kruži oko Marsa i Jupitera: Vrjedniji je čak 70.000 puta od cijele globalne ekonomije

Foto: Shutterstock

Rezultati istraživanja ukazuju na to da je ključ njegove nevjerojatne vrijednosti u njegovom sastavu

10.1.2021.
Shutterstock

Ljudi su dobili još jedan razlog za putovanje u svemir. Asteroid veličine grada Massachusettsa kruži oko Marsa i Jupitera, a prema procjenama, njegova je vrijednost otprilike 10.000 kvadrilijuna dolara.

Kada bi se brojka u cijelosti ispisala, izgledala bi ovako: 10.000.000.000.000.000.000, što znači da je asteroid, nazvan Psyche 16, 70.000 puta vrjedniji od gobalne ekonomije koja je u 2019. godini iznosila oko 142 bilijuna dolara.

U znanstvenom časopisu The Planetary Science Journal objavljeno je novo istraživanje o rijetkom asteroidu koji je otkriven još 1852. godine, a rezultati ukazuju na to da je ključ njegove nevjerojatne vrijednosti u njegovom sastavu, piše Robb Report.

Što nam stiže iz svemira /

Otkrivene tajne meteorita koji je prije dvije godine pao na Zemlju

Što nam stiže iz svemira /

Otkrivene tajne meteorita koji je prije dvije godine pao na Zemlju

Naime, čini se da je Psyche 16 u potpunosti sačinjen od željeza i nikla, dok su drugi asteroidi obično kombinacija kamena i leda.

Prema znanstvenici i autorici istraživanja Tracy Becker, postoji mogućnost da je Psyche 16 ostatak jezgre planeta koji se nikada nije pravilno oblikovao.

Asteroid se trenutno nalazi oko 370 milijuna kilometara od Zemlje, a NASA ga planira ponovno posjetiti 2022. godine kako bi ga se dalje proučavalo.

Kada bi ga bar donijeli natrag, svaka osoba na Zemlji, svih 7,5 milijardi, dobila bi otprilike 1,3 milijarde dolara.

Toma