INTEGRACIJA DRŽAVNE UPRAVE / Digitalizacija na svakom koraku: HTZ za novi portal plaća osam milijuna kuna

Image
Foto: Screenshot / HTZ

Natječaj se raspisuje u sklopu EU projekta Hrvatski digitalni turizam, čiji je nositelj Ministarstvo turizma

22.1.2020.
8:52
Screenshot / HTZ
VOYO logo

Hrvatska turistička zajednica raspisala je natječaj za izradu novog turističko informativnog portala Croatia.hr te za prikupljanje i upravljanje bazama podataka potrebnih za uspostavu javnih e-usluga portala.

Cilj novog portala je povezivanje svih turističkih zajednica u jedan sustav pa će svaka destinacija i turistička zajednica imati svoj prostor za promociju na nacionalnom webu, odnosno svoje poddomene, a očekuje se povećanje prometa stranica, bolji SEO i Page Ranking te jačanje brend identiteta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Natječaj se raspisuje u sklopu EU projekta Hrvatski digitalni turizam, čiji je nositelj Ministarstvo turizma, a ukupna vrijednost ove nabave je osam milijuna kuna, piše Poslovni dnevnik.

IZ HTZ-a su pojasnili da se projekt financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Europskog socijalnog fonda, a oni imaju ulogu projektnog partnera. Projekt e-turizam predviđa razvoj i unapređenje pet javnih e-usluga koje će se dovršiti do kraja ove godine, a koje će povezati postupke više tijela javne uprave u integrirani državni informacijski sustav.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o Središnjem turističkim registru, sustavu za prijavu i odjavu gostiju e-Visitor, platformi croatia.hr te e-usluge upravnih i neupravnih postupaka.

“Na HTZ se odnose dvije komponente, nadogradnja sustava eVisitor i izrada novog web portala Croatia.hr koji će u budućnosti objedinjavati kompletnu hrvatsku turističku ponudu. U skladu s time je i pokrenut proces nabave čiji je predmet nabava usluga izrade weba turističko-informacijskog sustava te uspostave IT sustava, upravljanje bazama podataka potrebnih za uspostavu javnih e-usluga, te turističko informacijski portal”, pojašnjavaju u HTZ-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U HTZ-u očekuju da se novi portal pozicionira kao centralno mjesto za inspiraciju korisnika i korisnica u fazi odlučivanja o odabiru odmora u Hrvatskoj te da bude glavni izvor svih informacija za turističku ponudu. Krajnji cilj je definiran turističkom strategijom, a odnosi se na povećanje prepoznatljivosti nacionalnog brenda, povećanje broja turista izvan sezone i povećanje prosječne dnevne potrošnje turista.

Kad su u pitanju tehničke karakteristike, novi portal potrebno je podržati kroz “user-friendly” i efikasan CMS (sustav upravljanja sadržajem) s dodjelom različitih administrativnih prava i odgovornosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stranice croatia.hr,  pojašnjava se u natječajnoj dokumentaciji, moraju biti napravljene u skladu sa svim najnovijim tehnološkim rješenjima i zahtjevima, responzivne za prikaz na svim uređajima, višejezične, sposobne za komentiranje i dijeljenje sadržaja na svim platformama te se treba omogućiti spajanje s različitim sustavima, kao što su Središnji registar i eVisitor.

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo