Uveli mjere opreza / Direktor Hrvatskih cesta o Pelješkom mostu: 'Sve je spremno. Strahujemo samo od prometnih nesreća'

'Od 32 kilometara ukupnog projekta u funkciji će biti 25 kilometara. Zadnjih 7,8 će se pustiti od kraja godine', objasnio je Škorić

25.7.2022.
20:00
VOYO logo

Prije tri i pol godine postavljen je prvi čelični pilot, a sutra se svečano otvara najkompleksniji most u Hrvatskoj. O gradnji mosta i prilaznih cesta reporterka RTL-a, Ana Mlinarić, izvijestila je uživo ispred mosta, gdje je razgovarala sa šefom uprave Hrvatskih cesta, Josipom Škorićem.

"Sve je spremno. Imali smo tehnički pregled koji je danas završio. Sve je spremno s tehničkog aspekta", rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje zašto su se neke procjene davale u zadnji  čas i što bi se dogodilo da nije s tehničke strane sve bilo u redu, Škorić odgovara:

"Da nije bilo u redu ne bi sazvali otvaranje. Nismo uopće sumnjali u to da neće sve biti u redu. U zadnji čas, zato što su u zadnje vrijeme nesnosne vrućine, ljudi rade tri mjeseca na  iznad 35 stupnjeva i morate shvatiti da su ljudi iscrpljeni  da ne mogu raditi onakvom efikasnošću kao inače", rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar Butković priznao je da su mu u posljednjih četiri do pet godina najteže padale česte odgode zbog žalbi. Škorić se s njime ne slaže, te objašnjava da su  predvidjeli  sve što je moglo poći po zlu.

Image
U UTORAK VELIKO OTVARANJE MOSTA /

Butković: 'Sreća da se Pelješki most radio prije krize jer bi danas koštao vjerojatno preko 5 milijardi kn'

Image
U UTORAK VELIKO OTVARANJE MOSTA /

Butković: 'Sreća da se Pelješki most radio prije krize jer bi danas koštao vjerojatno preko 5 milijardi kn'

"Kontrolirali smo cijeli proces gradnje izuzev same korona krize. Znate i dami da je nama kineski konzorcij izvođač. Najkritičniji dio na projektu je bio kada je počela korona, odnosno totalna prometna blokada. U Kini je najranije počeo lockdown, znate i dami da se čelična konstrukcija proizvodila u Kini. Niti naši nadzorni inženjeri nisu mogli doći u kontroli, niti su njihovi varioci mogli doći ovdje to montirati", rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 Kazao je da su bili u stresu jer je postojala opasnost da se otkaže ugovor zbog više sile.

"Međutim kada je počela stizati konstrukcija i kada se promet ponovo pokrenuo bili smo sigurni da smo na pravome putu", rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, i dalje ostaje problem nedovršenih prestupnih cesta.

"Od 32 kilometara ukupnog projekta u funkciji će biti 25 kilometara. Zadnjih 7,8 će se pustiti od kraja godine, takav je dogovor s izviđačem. Najvažnije je da su na četvrtoj dionici svi radovi u visokoj fazi gotovosti. Rasponska konstrukcija za most Ston je montirana, oba tunela su probijena, a jedan je u potpunosti izbetoniran", kaže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje strahuje li da će se sada gužve s Neuma preseliti na most, Škorić je rekao da ustvari strahuju od toga da će biti jako puno nesreća.

"Iz tog razloga smo dizali određene mjere. Zadali smo reviziju cestovne sigurnost, donijeli mjere koje se tiču smanjena brzine od one koja će biti uobičajena i izbacili smo iz prometa preko ljeta teški teretni promet i opasne tvari", kazao je Škorić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poručio je da nema mostarine, a da je to bio i jedan od uvjeta EU koja je financirala projekt.

Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo