ŽVAKAĆE GUME, ČOKOLADICE... / Hrvati se u krizi odrekli slatkiša s blagajne? Zbog visokih cijena čak 70 posto potrošača manje impulzivno kupuje

'Trgovci to i stavljaju tako da nas navuku, zato se i zove impulzivna kupnja'

21.10.2022.
20:00
VOYO logo

S rastom cijena - mijenjaju se potrošačke navike. Sada imamo i konkretne brojke - 70 posto kupaca kupuje manje takozvanih impulzivnih proizvoda, odnosno slatkiša i drugih stvari uz blagajnu. Građani ogorčeni zbog silnih odricanja. Traže da rast cijena prati i rast plaća pa da se mogu vratiti starim dobrim navikama.

U trgovine planski ide sve više građana. Pa za slatkišima uz blagajnu ne posežu kao prije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Impulzivno kupuje oko 40 posto potrošača. Od toga najviše žvakaće gume, 46 posto i čokoladice - 32 posto. Tek onda kao najčešći izbor s oko 9 posto slijede bomboni, pa vlažne maramice, a tek onda građani posežu za slanim grickalicama.

Ana Knežević, predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača ističe: "Trgovci to i stavljaju tako da nas navuku, zato se i zove impulzivna kupnja, da kupimo ono što nismo namjeravali - ali ljudi se više na to ne obaziru jer je bitnije da ima za kruh i mlijeko i sve ostalo, a ovo mu je zadnja briga".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pa manje impulzivnih proizvoda sada kupuje čak 70 posto potrošača. Jer zbog visokih cijena primorani su štedjeti.

Image
ZA DVA TJEDNA /

Svi sveti nikad skuplji: 'Nije bitno koliko, za moje voljene cijena uopće ne igra'

Image
ZA DVA TJEDNA /

Svi sveti nikad skuplji: 'Nije bitno koliko, za moje voljene cijena uopće ne igra'

Riječanka Branka Čančarević ističe: "Katastrofa! Sve je išlo gore, a mirovine, plaće - nemam riječi. Nemam riječi stvarno, ja sam baš razočarana".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sugrađanin Milan Bauk dodaje: "Jedem ono što si mogu priuštiti. Prije sam mogao puno više toga, sada sam dosta toga uskratio".

Josipa Komljenović govori: "Velik je porast cijena, cijene su išle gore od 10 do 30 posto. I nema drugog načina nego kupiti to što se nudi, ali onda moramo gledati da su nam i plaće veće, što najčešće nije slučaj".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz silna poskupljenja, građanima je teško postalo izdvojiti za osnovne namirnice, pa se žvake i slatkiši za neke pokazuju kao pravi luksuz.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo

Još iz rubrike