SUŽIVOT S KORONAVIRUSOM / Iznad očekivanja: Šef HTZ-a rekao koliko još može trajati sezona uz pridržavanje mjera

Image
Foto: Grgo Jelavic/Pixsell

S obzirom na okolnosti Hrvatska je iznimno zadovoljna ljetnim dijelom turističke godine

26.8.2020.
17:00
Grgo Jelavic/Pixsell
VOYO logo

U Hrvatskoj trenutno boravi oko 500.000 turista, a bude li epidemiološka slika stabilna i svi se pridržavaju propisanih mjera i preporuka može se sigurno očekivati još dva mjeseca turističkog prometa u ovoj godini, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić s Plitvičkih jezera.

Image
U ZEMLJI OKO 800.000 TURISTA /

Zašto turisti i usprkos koroni dolaze u Hrvatsku: 'Ovo je jedino mjesto gdje nam je dopušten ulaz...'

Image
U ZEMLJI OKO 800.000 TURISTA /

Zašto turisti i usprkos koroni dolaze u Hrvatsku: 'Ovo je jedino mjesto gdje nam je dopušten ulaz...'

U hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima održan je sastanak HTZ-a s turističkim zajednicama Ličko-senjske i Karlovačke županije. Uz direktora HTZ-a Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovali su direktor TZ Ličko-senjske županije Ivan Radošević i direktorica TZ Karlovačke županije Dina Begić te 17 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja ove dvije županije. Sastanku je prisustvovao i Tomislav Kovačević, ravnatelj NP Plitvička jezera, priopćeno je iz HTZ-a. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sastanak je otvorio Radošević koji je naglasio da je situacija u Ličko-senjskoj županiji vrlo dobra, posebice ako se u obzir uzmu prvotne projekcije s početka godine. ''U kolovozu smo ostvarili odličnih oko 67 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju, a što se tiče kumulativnog razdoblja, odnosno od početka godine do danas smo na oko 54 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju“, izjavio je Radošević, dodavši kako u županiji i u ovom trenutku ima gostiju i to najviše s tržišta Njemačke, Hrvatske i Poljske.

Begić je istaknula kako u ovom trenutku ostvaruju 30 posto prošlogodišnjih turističkih rezultata te da u ovoj godini bilježe porast domaćih gostiju koji u ukupnom turističkom prometu Karlovačke županije ostvaruju udio na razini od 30 posto. 

Staničić je poručio da su dosad ostvareni turistički rezultati, uz povoljnu epidemiološku sliku na temelju koje je Hrvatska svoje granice za turiste otvorila još u svibnju, posljedica i fokusiranih marketinških te informativnih kampanja koje su provedene na ključnim europskim tržištima s kojih je na koncu i ostvaren najveći turistički promet. 

''S obzirom na okolnosti iznimno smo zadovoljni ljetnim dijelom turističke godine gdje samo u kolovozu zabilježili 67 posto turističkog prometa u odnosu na prošlogodišnji kolovoz. Pripremili smo kampanje za posezonu gdje smo u prvi plan stavili kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te ćemo se fokusirati na tržišta u našem najbližem okruženju. Na domaćem tržištu, u listopadu, planiramo realizaciju projekta Tjedan odmora vrijedan. Paralelno smo u pripremi plana za iduću turističku godinu za koju znamo da će biti iznimno zahtjevna i u kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim kanalima komunikacija'', poručio je Staničić.

Dodao je i da nas u ovoj turističkoj godini očekuje još sigurno dva mjeseca turističkog prometa ukoliko se budemo pridržavali propisanih mjera i preporuka te ukoliko će epidemiološka slika u zemlji biti stabilna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također je predstavio i buduće aktivnosti koje će se, između ostaloga, odnositi i na usvajanje novih podzakonskih akata i pravilnika koji će dodatno unaprijediti i regulirati turističke procese. Razgovaralo se o Pravilniku o nedovoljno razvijenim područjima te o Pravilniku o udruženim turističkim zajednicama, ali i o budućnosti sustava turističkih zajednica u zemlji s obzirom na novonastale okolnosti uzrokovane pandemijom COVID 19 i smanjenih prihoda, ali i s obzirom na novi zakon o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma koji je stupio na snagu s početkom 2020. Teme su uključivale i daljnji razvoj sustava turističkih zajednica s naglaskom na zadaće i uloge turističkih zajednica na lokalnim i regionalnim razinama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo