pad prodaje / Lidl u Njemačkoj uvodi važne promjene jer kupci previše štede. Doznali smo hoće li isto napraviti i Lidl Hrvatska

Image
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL

Za razliku od njemačkih kupaca koji su počeli štedjeti, u Hrvatskoj se ne vidi nikakva promjena potrošačkih navika

17.8.2022.
12:31
Duško Jaramaz/PIXSELL
VOYO logo

U utorak se proširila vijest kako će u njemačkim Lidl trgovinama od iduće godine iz svog asortimana izbaciti velik dio artikala jer kupci dosta štede. Njemački Lidl uočio je kako proizvodi skuplji od 20 eura među kupcima i nisu popularni, pa smo provjerili hoće li doći do promjena kada je u pitanju asortiman proizvoda koji se nudi u Hrvatskoj.

''Trgovine Lidla Hrvatska u 2023. godini neće doživjeti znatnije promjene u vidu ponude neprehrambenih proizvoda'', rekli su nam iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Lidla napominju kako im je kvalitetan i širok izbor neprehrambenog asortimana izuzetno važan i prepoznatljiv dio Lidl ponude.

Image
Velika prijevara /

Važno upozorenje iz Lidla: 'Ne nasjedajte na lažne nagrade'

Image
Velika prijevara /

Važno upozorenje iz Lidla: 'Ne nasjedajte na lažne nagrade'

''Kupcima ćemo, kao i dosad, nuditi najbolji omjer cijene i kvalitete u svim segmentima našeg asortimana'', poručuju iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački Lidl nije jedini koji je odlučio štedjeti iduće godine, već je i Aldi zabilježio značajan pad prodaje robe iz ponude neprehrambenih proizvoda. No hrvatski kupci, očito nisu prionuli štednji kao njemački.

''Nismo primijetili značajnije promjene u potrošačkim navikama naših kupaca zadnjih mjeseci'', rekli su nam iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo