NIKOLINA BRNJAC / Ministrica o turističkoj sezoni: 'Prihodi su daleko veći u odnosu na 2019. Radimo na razvoju cjelogodišnjeg turizma'

'Važno je da stvaramo ravnomjerni turizam kroz ravnomjernu razvijenost svih regija', kazala je ministrica Brnjac

21.8.2022.
19:55
VOYO logo

Ministrica turizma Nikolina Brnjac u RTL-u Danas komentirala je ovogodišnju turističku sezonu.

Brnjac je kazala da su rezultati, što se tiče fizičkih pokazatelja, približavaju rekordnoj 2019. godini te da su u nekim destinacijama bolje od te godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Značajni su prihodi koji su za 33 posto veći vrijednosti fiskaliziranih računa kad se uspoređujemo s 2019. Interes nam je bio da cijela turistička godina bude dobra turistička godina, da ne govorimo samo o sezoni već da počinjemo promišljati i uvoditi cjelogodišnji turizam", kazala je ministrica.

Zarada će ove godine biti rekordna, a ljetovanje na hrvatskom Jadranu nikad nije bilo skuplje. Ministrica je komentirala pratimo li ponudom te visoke cijene i jesmo li dobili bogatije goste.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Geopolitička situacija je utjecala na gospodarsku situaciju i inflaciju. Ono što je bitno je da kvaliteta plati cijenu. Turisti će znati prepoznati, ukoliko nešto nije kvalitetno neće to ocijeniti tako i doći. Ukoliko imamo kvalitetne proizvode vratit će se. To se vidjelo ove godine po posjećenosti kampova i hotela s 4 i 5 zvjezdica koji su imali dobre posjete, ali i prihode koji su daleko veći u odnosu na 2019. godinu", kazala je.

Image
špica sezone /

Turizam ruši sve rekorde! Ova bi sezona, upravo prema zaradi, trebala biti najbolja u povijesti

Image
špica sezone /

Turizam ruši sve rekorde! Ova bi sezona, upravo prema zaradi, trebala biti najbolja u povijesti

Kazala je i da su pri kraju završetka strategije razvoja održivog turizma u Hrvatskoj do 2030.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sstrategija se bavi izazovima, problemima i ciljevima. Jedan od glavnih ciljeva je razvoj cjelogodišnjeg turizma. Hrvatska ima preduvjete da bude cjelogodišnja turistička destinacija, da se odmakne od sezonalnosti i mi kroz sredstva iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti kroz prve natječaje početkom jeseni ulažemo u smještajne kapacitete, ponude više dodatne vrijednosti, turistički diverzifikaciju i na taj način možemo produživati turističku godinu", kazala je.

Komentirala je i hoće li se ekstra zarada uložiti u turizam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Važno je da se turistički sektor razvija, ali i ostali segmenti gospodarstva su važni. Kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti i kroz operativne planove koji slijede moramo rastvarati proizvode nova dodane vrijednosti kao što je lječilišni turizam. To je ulaganje u naše toplice, te stvarati dodanu vrijednost gdje će turizam biti cijelu godinu, gdje ostavljamo medicinsko osoblje koje će raditi, fizioterapeute, ali i ostale, lokalnu zajednicu, proizvođače mesa, mlijeka i jaja. Radimo na demografskoj obnovi na taj način, ljudi se neće iseljavati s kontinenta. Na taj način pomažemo cijelom gospodarstvu", kazala je.

Komentirala je i očekuje li rekordnu postsezonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prema svim informacijama što imamo od turističkog sektora, smještajni kapaciteti visoke kategorije su popunjeni, traži se mjesto više. Kroz listopad nastavljamo s Hrvatskom turističkom zajednicom "Mjesec hrvatskog turizma" za domaće turiste i na taj način ćemo raditi na produžetku turističke godine", kazala je.

Brnjac je komentirala i kako ćemo vratiti goste iz Italije i Britanije kojih je ove godine nedostajalo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Malo je bio problem s avio linijama. Unatoč tome, možemo biti zadovoljni rezultatima. Razgovarali smo s Hrvatskom turističkom zajednicom kako unaprijediti ponudu na talijanskom tržištu. Italija je u specifičnoj situaciji, u gospodarskoj krizi, političkoj krizi, nestabilnosti i to je utjecalo na dolazak talijanskih turista. Radit ćemo na tim tržištima", kazala je.

Na pitanje hoćemo li iduće godine preko 100 posto dolazaka iz rekordne 2019., ministrica je kazala da ne bi govorila o brojkama dolazaka i noćenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Važno je da stvaramo ravnomjerni turizam kroz ravnomjernu razvijenost svih regija u RH što ćemo kroz raspisivanje javnih poziva raditi na diverzifikaciji i razvoju turističkih nerazvijenih i razvijenih područja te na taj način pridonijeti razvoju kvalitetnog cjelogodišnjeg turizma. Nije samo turizam u brojkama, postoje drugi indikatori koje moramo uzeti u obzir i razvijati odriv turizam koji razmišlja o gospodarskom dijelu, ali i društvenom i ekološkom", kazala je.

Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo