NIKOLINA BRNJAC / Ministrica turizma: 'Cilj je cjelogodišnji turizam, a ne sezonski. Mogli bismo preći brojke iz 2019. godine'

Važna nam je kvaliteta i turizam s višom dodanom vrijednosti, kaže ministrica, što se pokazalo i tijekom pandemije

22.6.2022.
19:45
VOYO logo

Novi tjedan, nova prilika za spajanje s blagdanom i odlazak na more gdje je već prava gužva. I dok turisti odmaraju, za turističke djelatnike nema predaha, opet padaju rekordi.

Više o rekordnom lipnju, ali i najavama za cijelu godinu razgovarao je Goran Latković s ministricom turizma Nikolinom Brnjac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hrvatska je već duže vrijeme u špici sezone kada smo još od Uskrsa zabilježili jako dobre rezultate. Na temelju trenutnih rezultata mislim da smo se počeli razvijati kao destinacija za cjelogodišnji turizam. Govorimo cijelo vrijeme o turističkoj godini, a ne sezoni", kazala je ministrica.

Važna nam je kvaliteta i turizam s višom dodanom vrijednosti, kaže ministrica, što se pokazalo i tijekom pandemije kada je bila velika potražnja za takvim turizmom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prema sadašnjim brojkama bi mogli preći brojke iz 2019. godine, a i kroz našu strategiju održivog razvoja turizma, do 2030. godine, idemo u smjeru održive cjelogodišnje turističke destinacije. No, to nije jednostavno", objašnjava Brnjac.

Image
PADAJU REKORDI /

RTL-ova ekipa napravila je patrolu od Istre do Dubrovnika i provjerila tko sve odmara na Jadranu

Image
PADAJU REKORDI /

RTL-ova ekipa napravila je patrolu od Istre do Dubrovnika i provjerila tko sve odmara na Jadranu

Ljetovanje uz inflaciju

"Inflacija je utjecala na sve, no prema e-visitoru imamo porast od 10 posto domaćih turista na našu obalu", ističe Brnjac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje jesu li domaći turisti kalkulirali i odlučili ići u predsezoni kada su cijene ipak malo niže, ministrica je odgovorila: "Moguće, to je zaista moguće".

Nama je cilj da se taj broj turista koji dolazi u sedmom i osmom mjesecu protegne na cijelu godinu kako bi došlo do turističke diversifikacije te da se odmaknemo od tog proizvoda "sunce i more".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je ono što su turisti tijekom pandemije tražili. Tu dodatnu vrijednost, autohtonu vrijednost, prirodu, kulturne sadržaje, aktivni turizam i sl. To je naš cilj i na taj način imat ćemo turizam za cijelu godinu", kazala je ministrica.

Zeleni turizam

"Mislim da je naše more jedno od najkvalitetnijih i svakako trebamo voditi računa o tome i ono zašto nam nautičari dolaze je zbog obale i kvalitete našeg mora. Edukacijom cijelog turističkog sektora moramo voditi računa da se takve stvari ne događaju", naglasila je Brnjac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministrica Brnjac je istaknula da što se tiče poziv iz ministarstva iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, neka se cijeli sustav pripremi jer krajem osmog mjeseca kreću pozivi na natječaje za bespovratna sredstva za javnu i privatnu turistički infrastrukturu.

Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo