Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Zaobilaznice koje život znače

Ovo su nedovršene dionice koje ugrožavaju promet: Tri prometnice od milijardu kuna ne vode nigdje!

Da je karlovačka zaobilaznica dovršena kamion ne bi bio na pješačkom prijelazu na kojem je poginuo dječak

Ilija Radić/ 16.10.2018. u 8:40
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Da je karlovačka zaobilaznica dovršena vozač kamiona nikada ne bi bio na pješačkom prijelazu na kojem je poginuo dječak.

Izgradnja te prometnice je započeta, ali izgrađen je samo jedan most. A to nije jedini prometni objekt bez funkcije u Hrvatskoj. Zato smo bili na putevima koji ne vode nigdje.

Dvije godine nakon smrti desetogodišnjeg dječaka pod kotačima kamiona, teretna vozila bi trebala voziti karlovačkom zaobilaznicom.

"Ta dionica, koja ukupno vrijedi negdje 80 milijuna kuna, je u planovima Hrvatskih cesta do 2020. godine da se krene u izgradnju", rekao je ministar prometa Oleg Butković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Ali izgradnja je već počela. No, ovaj most nije spojen ni sa čim jer pristupne ceste nikad nisu izgrađene. Most dugačak 304 metra napravljen je davne 2009. i takav stoji i danas.

Odnosno, gotovo isti jer neki njegovi dijelovi ipak nedostaju. Kad već nemaju koristi od njega vozači i Karlovčani, imaju sakupljači starog željeza.

Upravo se čita

Image
DRAMA U ZAVRŠNICI

Luka neugodno iznenađen Marininom pobjedom: 'Totalna blamaža i razočaravajuće - jednostavno tragedija!'

"Otkad je tu most, sve je pokradeno. On služi nama za šetnju. Služi da ljudi dolaze tu i kradu željezo. Znači, za ništa", komentira Nataša Lemić iz Karlovca.

Vjerovali ili ne, nije jedini takav.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Most preko Drave vrijedan je 280.000.00 kuna, a trebao je biti dio međunarodnog prometnog koridora Pet C. Most je izgrađen, otvoren, ali ni on nije povezan ni sa čim. Ipak, iz HAC-a nas upozoravaju da hrvatski Golden Gate od milijardu kuna ima svoju svrhu.

"U tijeku su radovi na opremanju mosta koji su dio ugovora opremanja trase poddionice most Drava-čvor Osijek. Most je u funkciji gradilišnog prometa za nastavak izgradnje autoceste kroz Baranju", govori ministar.

A da nisu u pitanju samo mostovi, pokazuje već slavni primjer iznad Omiša.

Tunel u sred stijene zamišljen je kao dio fantomske omiške zaobilaznice. Bit će završena, obećava i posljednji u nizu ministara prometa, a košta 50.000.000 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

"To je definitivno u prometnom smislu dionica koja će imati apsolutno prioritet", naglasio je Oleg Butković, ministar prometa.

Kad će sve ove prioritetne prometnice od državnog značaja biti gotove, ne znamo. No, znamo da sada tri prometna objekta ukupne vrijednosti više od milijardu i sto milijuna kuna vode - nigdje.

Ilija Radić/ 16.10.2018. u 8:40
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
DONIO NOVINE SRPSKIH MEDIJA

VIDEO Zekanović preimenovao Plenkovića u 'Aleksandar'. Na koga je mislio? Prije toga 'oponašao' je Vučića...

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba