Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
IZOSTANAK INKLUZIJE

Petek: 'Zagreb je na cjedilu ostavio više od 10.000 djece s teškoćama'

Osnivanje tog centra bio je njegov prijedlog Gradskoj skupštini još u rujnu 2018.

Image
Foto: Sanjin Strukić/Pixsell
Hina/ 28.2.2020. u 15:23
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Predsjednik Kluba nezavisnih zastupnika u zagrebačkoj Gradskoj skupštini Renato Petek ocijenio je u petak da je Zagreb, zato što nije osnovao Centar za inkluzivni odgoj i obrazovanje, na cjedilu ostavio više od 10.000 djece s teškoćama.

VEZANE VIJESTI

"Nedjelovanjem oko osnivanja Centra za inkluzivni odgoj i obrazovanje Grad Zagreb je uskratio mogućnost pružanja dodatne potrebne podrške za više od 10.000 djece s teškoćama, oko 700 nadarene djece te oko tisuću djece s invaliditetom i osudio ih na svakodnevnu borbu sa sustavom odgoja i obrazovanja od vrtića preko škola do fakulteta", rekao je Petek.

Na konferenciji za novinare je istaknuo i kako je zbog toga više od 40.000 građana ostalo bez potrebne podrške jer se radi i o roditeljima djece, članovima obitelji, odgojiteljima u vrtiću, učiteljima i profesorima u školama te stručnim djelatnicima unutar odgojno obrazovnog sustava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Podsjetio je da je osnivanje tog centra bio njegov prijedlog Gradskoj skupštini još iz rujna 2018. koji je tada prihvaćen, ali Grad po tom pitanju nije ništa učinio, a na prošloj skupštinskoj sjednici je na njegov prijedlog stavljen izvan snage.

Petek napominje i da lani u prosincu nije prihvaćen njegov amandman na prijedlog gradskog proračuna da se za pokretanje centra osiguraju potrebna sredstva, a tada je saznao da je gradski ured godinu dana imao mišljenje Ministarstva obrazovanja da se centar ne može osnovati na način kako je zamišljen.  

Upravo se čita

"Nedjelovanjem Grada Zagreb koji je iznevjerio očekivanja roditelja, ali i učitelja, stručnih službi u vrtićima i školama dogodilo se da imamo 40.000 naših sugrađana koji i dalje nemaju dovoljnu podršku", upozorio je.

 Dodao je kako sve više djece s teškoćama završavaju u posebnim odjeljenjima izvan sustava redovnog obrazovanja, pa sve više djece ima fobiju od škole i depresiju koja je uzrokovana nedostatkom sustavnog rada u obrazovnoj inkluziji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Hina/ 28.2.2020. u 15:23
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba