ZA SVE OBITELJI / Počela je crowdfunding kampanja za tiskanje slikovnice ‘Moja dugina obitelj’: Ana i Roko u novoj avanturi

Image
Foto: Davorin Visnjic/Pixsell

Slikovnica 'Moja dugina obitelj na izletu' druga je u nizu slikovnica iz serije 'Moja dugina obitelj'

22.10.2019.
15:00
Davorin Visnjic/Pixsell
VOYO logo

U novoj priči djevojčica Ana sa svojih dva tate i dječak Roko sa svoje dvije mame posjećuju muzej i park prirode, maštaju o svojoj budućnosti i druže se s novim likovima, a nakon toga svojim bakama i djedovima prepričavaju doživljaje. Ana i Roko kroz slikovnicu uče o pravilima ponašanja u mjestima na koja idemo na izlet i što mogu očekivati u muzeju ili parku prirode.

Sve se to događa u novoj priči za čiji je tisak udruga Dugine obitelji danas pokrenula crowdfunding kampanju na Ulule platformi i već u prvih nekoliko sati prikupila više od 40 posto potrebnih sredstava za tiskanje slikovnice, koju žele besplatno omogućiti svima koji je budu željeli. Cilj je prikupiti 4000 eura za tisak i distribuciju 1000 primjeraka prvog izdanja slikovnice ''Moja dugina obitelj na izletu''.

Nova priča stiže u vizualno osvježenom izdanju koje je osmislio i kreirao akademski slikar i ilustrator Martin Hrastić, a slikovnica je, podsjetimo, predstavljena prošloga tjedna i daljnji je korak u stvaranju serijala slikovnica 'Moja dugina obitelj'. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Osim što novom slikovnicom dodatno proširujemo izbor sadržaja za najmlađe o duginim obiteljima na hrvatskom jeziku, vjerujemo da njome nastavljamo podizati vidljivost te poticati dijalog koji je nužan za veću razinu poštovanja, prihvaćanja i uključenosti duginih obitelji u našem društvu. Taj se cilj ponekad čini vrlo dalek i zato nam je podrška baš svake osobe izuzetno vrijedna'', poručuju iz Duginih obitelji, čiji je koordinator Daniel Martinović i autor slikovnice, koja dolazi u tvrdim koricama, a dostupna je na hrvatskom i engleskom jeziku.

Anu i Roka javnost je upoznala početkom prošle godine kroz prvu hrvatsku slikovnicu o istospolnim obiteljima ‘Moja dugina obitelj’, a nastavak serijala možete podržati ne samo nabavom slikovnice, nego i popratnih materijala poput društvene igre 'Moja dugina obitelj na izletu', naljepnica, bookmarkera, šalica, zdjelica i bojanki. 

Slikovnica je bila namijenjena duginim obiteljima i njihovoj djeci, no izazvala je veliki interes javnosti ne samo u Hrvatskoj, nego i izvan njenih granica što je udruzi ukazalo na to da sadržaji koje nudi nisu traženi i potrebni samo među njima. Kasnije je besplatno podijeljeno više od tisuću slikovnica i to ih je, kažu u udruzi, potaknulo da obogate izbor edukativnih sadržaja za najmlađe o djeci s istospolnim roditeljima novim nastavkom - slikovnicom “Moja dugina obitelj na izletu”. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa


"Djeca formiraju slike i ideje o svijetu na osnovi onoga što vide i doživljavaju u svojoj okolini te od rane dobi kategoriziraju sebe i druge u skupine s nekim obilježjima što im pomaže u snalaženju u svijetu oko sebe. Koliko god to pomoglo, to može biti i temelj za stvaranje stereotipa što može biti štetno ako se pretjerano generalizira; primjerice porukama da su lutke za djevojčice, a autići za dječake; da su neka zanimanja ženska, a neka muška, da dječacima nije primjereno plakati, i slično'', istaknula je psihologinja Marina Štambuk govoreći na predstavljanju o važnosti slikovnica koje prikazuju različitosti u društvu i znanstvenim spoznajama o duginim obiteljima.

"Upravo radi toga nam je važno kako su priče ispričane i kakvi su likovi u pričama. Ove slikovnice posebno su vrijedne djeci koja odrastaju u duginim obiteljima, a koja među prijateljima u školama i vrtićima vide obitelji drugačije od svoje jer ih uči da nisu sami i da ima i drugih koji tako žive. Ujedno naglašava sličnosti u odnosu na uobičajeni tip obitelji te time olakšava bivanje manjinom u društvu'', istaknula je Štambuk i poručila: ''Dok god budemo djecu izlagali samo ograničenim stereotipnim sadržajima ona će se formirati u odrasle ljude koji te sadržaje potvrđuju. Ovaj serijal slikovnica nam donosi toliko potrebnu raznovrsnost sadržaja u smjeru upoznavanja i prihvaćanja različitosti koje na kraju nisu baš tako velike kakvim ih se obično prikazuje".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo

Još iz rubrike