stručnjaci komentirali / Različiti standardi: zašto je čokolada ukusnija, a deterdženti kvalitetniji iza Schengenske granice?

Isto, a drukčije! Ako ste primijetili da ista čokolada u švicarskoj i u Hrvatskoj nema isti okus, niste jedini, a što o tome misle i turisti, doznajte u prilogu

3.7.2015.
18:54
VOYO logo

Iako Hrvati pomno biraju što će se naći u njihovim košaricama, ono što izaberu, sumnjaju, ne znači nužno i da je iste kvalitete, kao i ono kupljeno u zapadnoeuropskim zemljama.

Razliku, osobito na prašku za rublje, primjećuje i puljanka Alenka Čopić, koja kupuje s obje strane granice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Puno manje praška potrošim ako ga kupim u nekoj europskoj državi, nego u istočnoj. Iako je ista marka", ustvrdila je Alenka. 

I upravo je ta razlika u kvaliteti istih proizvoda koje se prodaju na različitim tržištima, njihovoj ambalaži i cijenama bilo predmet istraživanja. U ovom slučaju proizvodi kupljeni u Češkoj i Njemačkoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Od 24 proizvoda koje smo testirali, osam ih je deklarirano kao različiti. Razlike je bilo i u drugim proizvodima, ali one su mogle biti opravdane tehnologijom, skladištenjem ili datumom isteka valjanosti", rekla Olga Sehnalova, zastupnica u Europskom parlamentu.

Jedan od rezultata provedenih istraživanja je da su proizvodi kupljeni na tržištima novijih država članica nerijetko slabije kvalitete, a viših cijena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja odgovore koje dobivam od komisije i proizvođača ne mogu smatrati prihvatljivim jer stalno govore da se radi o sigurnim proizvodima, a to maltene znači šutite i budite zahvalni da niste otrovani", izjavila je Biljana Borzan, zastupnica u Europskom parlamentu.

Slično istraživanje, najavljuje zastupnica Borzan, odraditi će se iza nove godine i u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Potrošači hrvatske su svjesni da imaju proizvode koji nisu identični kao zapadnoeuropski proizvodi, to jest da nove članice Europske unije ne uživaju u istoj kvaliteti proizvoda", izjavio je Igor Vujović iz Društva za zaštitu potrošača Hrvatske.

Hoće li rezultati biti jednaki onima u Češkoj, ili možda i gori, predstoji stručnjacima da istraže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo