homologacija kasni / Rimac odgovorio na prozivke: 'Kasnimo, jeb**a. Ako smo ikako oštetili državu, osobno garantiram vraćanje svake kune'

Image
Foto: Davorin Visnjić/Pixsell

Za sve je kriva - pandemija, a Mate Rimac tvrdi kako na projektu radi više od 500 ljudi

18.10.2021.
14:10
Davorin Visnjić/Pixsell
VOYO logo

Rimac Automobili dobili su 52,2 milijuna kuna za projekt električnog superautomobila koji je trebao biti gotov ovog ljeta - 22. srpnja, no tražili su produženje i ono mu je odobreno do 30. lipnja 2022. godine.

Sve je krenulo od pitanja koje je u Saboru postavila zastupnica Radničke fronte, Katarina Peović. Iz HAMAG-BICRO-a potvrdili su kako homologacija nije izvršena te je Rimcu zbog pandemije odobreno produljenje projekta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Cilj stvaranja vlastitog inovativnog proizvoda je ponuditi tržištu jedinstveni proizvod čije je globalno tržište u trenutku prijave projekta procijenjeno na 1036 mil. USD godišnje te će uspješnim završetkom projekta tvrtka biti spremna za komercijalizaciju supersportskog automobila, kao i baterijskih paketa i infotainment sustava", stoji u odgovoru iz HAMAG-BICRO-a i dodaju kako je za situaciju kriva pandemija, piše Slobodna Dalmacija

"Korisnik je izvijestio da je izvršio sve glavne projektne aktivnosti Razvoj i homologacija supersportskog električnog automobila C2 i Nabavka nematerijalne imovine osim homologacije automobila, što predstavlja finalnu fazu provedbe projekta", kažu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mate Rimac sve je komentirao na Facebooku.

"Stvarno se nisam mislio uključivati u ovo ali ovako na brzinu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Tu se radi o razvoju Nevere, u koju smo mi uložili preko 130M Eura (od naših investitora) a ovdje smo prozvani za 7M Eura EU novca (ne iz proračuna)
Volio bih vidjeti neki drugi R&D projekt u RH sa toliko velikim iznosom investicije i samofinanciranja (5% iz EU fondova, 95% vlastita sredstva)
- Na projektu radi full-time preko 500 ljudi, većinom inženjera a parcijalno svi zaposlenici Rimac Automobila (preko 1.000 ljudi) + stotine vanjskih dobavljača i suradnika
- Kompleksnost razvoja ovakvog proizvoda gospođa Peović ne može zamisliti. Razviti i proizvesti ovakav proizvod u Hrvatskoj je bilo nezamislivo do sada
- Kasnimo – jeb***. Kasni i Mercedes sa AMG Project One 2 godine, Aston Martin kasni 3 godine sa Valkyriem itd. Nismo nikad krili da kasnimo.
- Istovremeno gradimo firmu, proizvod, proizvodne pogone, procese, tim, strukturu… Velik je zalogaj. Zar je toliki grijeh kasnit?
- Bili smo maksimalno transparentni sa cijelim projektom – na našem YouTube kanalu se mogu vidjeti crash-testovi, proizvodnja, razvoj, simulacije… Garantiram da niti jedan razvoj automobila nije toliko detaljno i transparentno popraćen
- Završavamo homologaciju i pokrenuli smo proizvodnju – uskoro ćemo pokazati prve aute kupaca
- Do sad je proizvedeno 16 prototipova i pred-serijskih automobila. Prošli tjedan je krenula proizvodnja auta za kupce dok se istovremeno rade finalni homologacijski testovi. Očekujemo da će homologacija završiti prije prvih isporuka.
- Na početku projekta smo bili 300-tinjak zaposlenika. Utrostručili smo se od tada – kada pričamo o efektima projekta, to je već dosta dobar KPI. A zapravo je projekt tek krenuo (još treba proizvesti sve aute)
- Što je sa stotinama drugih projekata u sklopu istog financiranja – IRI-a? Da li su svi po planu? Nitko ne kasni?
- Ako smo ikako oštetili državu (ili EU) sa ovim projektom – ja ću osobno garantirati da vraćamo svaku kunu od tih 7M Eura za koje nas se proziva. Mislim da je korist koju država dobiva od ovog projekta nemjerljiva."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo