može li gore od ovoga? / Strašni uvjeti rada u splitskim autobusima: 'Užasno je da se u njima voze ljudi, jadni šoferi'

Fotografije vozačevog centriranja sjedala čelnici te tvrtke smatraju lažnima

29.1.2019.
19:05
VOYO logo

Društvenim mrežama proširile su se fotografije vozača splitskog javnog prijevoznika Prometa koji je pod sjedalo morao podmetnuti kamene blokove kako bi mogao raditi.

Sindikati kažu da su već uputili dopis Upravi gdje tvrde da im netko sve podmeće, a građani nove autobuse i ugodniji prijevoz gradom čekaju već desetljećima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fotografije s domišljatim rješenjem centriranja vozačkog sjedala, kojem je navodno pribjegao vozač splitskog Prometa, čelnici te tvrtke smatraju lažnima.

"Pa mi ispitujemo tu u društvu Promet o čemu se radi ali ja bi rekao da se radi o nekim podmetanjima. Mislite da je to nekakvo podmetanje? Je. Od strane koga? Ne bi... ne bi sad u detalje", kazao je Ante Zovko, pomoćnik direktora Prometa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sindikalisti tvrde suprotno i dodaju kako su uvjeti u kojima rade, godinama svima vidljivi.

"Fotografije su apsolutno autentične zato što sam ja tokom svojih sedam godina u Prometa svjedočio x puta takvim fotografijama i jednostavno nema tu nikakvog smještanja", rekao je Ivan Barišić, povjerenik Sindikata hrvatskog vozača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Građani se slažu da autobusi nisu u dobrom stanju.

"Drastično je, grozno, eto tako, nikako je! U tim autobusima da se voze ljudi je prvo užas, a drugo jadni ti šoferi koga voze", smatra Nada iz Splita.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, sve bi se uskoro, s pomoću europskog novca, trebalo promijeniti.

Početkom sljedeće godine sporni autobusi bi trebali biti najstariji koji prometuju splitskim ulicama, što je veliki napredak u odnosu na dosadašnje stanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A novi autobusi trebali bi biti po volji Splićanima.

"Moderni, niskopodni, klimatizirani, Euro 6 normi, najmodernija tehnologija“, rekao je Zovko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, zastarjeli vozni park samo je dio Prometovih problema. Novog direktora, koji još nije odabran, čeka: restrukturiranje tvrtke, selidba na novu lokaciju, rješavanje problema sigurnosti vozača, digitalizacija poslovanja i još mnogo toga pa se kamen ispod sjedala čini kao najmanji problem.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo