#Podijeli, podrži, izdrži / Kako situaciju doživljavaju mladi: 'Imaju i oni otpor, mogu osjećati strah i anksioznost'

Osim podizanja svijesti o važnosti čuvanja mentalnog zdravlja, cilj je komuniciranje pozitivnih vrijednosti

21.3.2020.
19:57
VOYO logo

"Podijeli, podrži, izdrži" nova je kampanja Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba za podizanje svijesti o važnosti očuvanja mentalnog zdravlja mladih tijekom pandemije.

Mladi mogu odabrati jedan od predloženih upitnika, ispuniti ga, podijeliti na Instagramu i nominirati vršnjaka koji je time pozvan da napravi isto. Osim podizanja svijesti o važnosti čuvanja mentalnog zdravlja, cilj je komuniciranje pozitivnih vrijednosti koje sprječavaju širenje panike, poticanje odgovornog ponašanje i međusobno pomaganje u ovom teškom razdoblju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O cijeloj kampanji reporterka RTL-a Ida Hamer, popričala je s ravnateljicom Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba, Gordana Buljan Flander.

"Najprije moramo znati koje su specifičnosti adolescencije, a to su da su oni razvojno skloni rizičnim ponašanjima i da imaju otpor prema autoritetima i da imaju tkz. tinedjžersku neranjivost. Oni misle da se njima ništa ne može dogoditi. Kad sve to uzmemo u obzir njih je teško zadržati doma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Odlučili smo se obratiti mladima da im pokažemo da im vjerujemo"

Ako je teško nama odraslima možemo misliti kako je onda njima mladima. Isto tako specifičnost adolescencije je i solidarnost. To pokazuju istraživanja, ali i moje iskustvo s Hrabrog telefona", kazala je ravnateljica. 

Pojasnila je kako su se odlučili na kampanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Na osnovi tih iskustava odlučili smo se obratiti mladima da im pokažemo da mi njima vjerujemo, a oni vjeruju jedni drugima. A to je isto jedna od specifičnosti da će vjerovati i podijeliti informacije sa svojim vršnjacima. 

Sad oni imaju i otpor prema nametnutom oduzimanju slobode. Mogu osjećati strah i anskioznost, ali mladi će radije pokazivati neranjivost. Zato je bitno uvjeriti ih da čuvajući sebe ostanu doma", rekla je Buljan Flander.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo