Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
ručno probrani

Craft ekološki čajevi rezultat su obiteljskog biznisa: 'Djed nas je podučio vrijednostima ljekovitog bilja'

Odores Silentii čajevi su ručno probrani čajevi iz proizvodnje na poljima Bioplanta

Image
Ana Roksandić/ 13.2.2022. u 12:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o hrvatskom brendu Odores Silentii koji proizvodi ekološke čajeve.

Osim kave, mnogi svoje jutro vole započeti šalicom toplog čaja. Ukoliko i vi volite ovaj napitak koji prema legendi potječe iz Kine, hrvatski brend čajeva Odores Silenti proizvodi čajeve od ljekovitog bilja iz Hrvatske.

Hobi pretvoren u obiteljski posao

Odores Silentii, što u prijevodu s latinskog znači Mirisi tišine, započeo je od hobija i osobnog uživanja u ceremoniji uživanja u prirodnim domaćim biljkama i čajevima tijekom 2018 godine.

''Odores Silentii je obiteljski hobi koji se polako pretvara u obiteljski posao. U rad su uključeni svi članovi obitelji te je Odores Silentii postao sadržaj oko kojeg se okupljamo, provodimo zajedničko vrijeme te razmjenjujemo znanja i vještine'', poručila je Magdalena Sekulić, zadužena za marketing u Odores Silentiiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

''Djed nas je podučio vrijednostima ljekovitog bilja iz hrvatskog podneblja te pripravi čaja. Smisao naših proizvoda je uživanje u mirisima prirode (drveta, biljaka i samog čaja) za koje smatramo da donose trenutke mira i tišine u užurbanoj svakodnevnici. Odores Sillentii je latinski prijevod Mirisa Tišine'', dodaje Sekulić.

shimmer fallback
Foto:
shimmer fallback

U proizvodnji čajeva obrta Bioplanta sudjeluje 3 do 10 djelatnika ovisno o kojem razdoblju godine se nalaze. U poslovanju Odores Silentii sudjeluje 7 članova obitelji. Svoje proizvode trenutno prodaju na web shopu i preko društvenih mreža.

''Nadamo se da će 2022 biti nova prekretnica našeg poslovanja posebice u razvoju prodajnih kanala. Naše proizvodne količine i način personalizacije proizvoda nije primjenjiv za tradicionalne maloprodajne lance. Uzgoj ljekovitog bilja baziran na ekonomiji razmjera i visokoj učinkovitosti doveo je konzumaciju čaja na instant razinu (pripravi, konzumiraj, idi dalje) i taj način dominira na tržištu. Naša strategija je drugačija. Naši proizvodi nisu usporedivi s takvim modelom konzumacije čajeva. Osobno smo iskusili da je konzumacija čaja „zdrava navika“ ne samo iz aspekta konzumacije tekućine'', napominje Sekulić.

Ručno probrani čajevi

Odores Silentii ima nekoliko ideja o alternativnim načinima pristupa tržištu prvenstveno kroz društvene mreže i kreiranje kvalitetnog sadržaja oslanjajući se na direktnu prodaju te modele prodaje na principima „isprobaj pa kupi“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Odores Silentii čajevi su ručno probrani čajevi iz proizvodnje na poljima Bioplanta. Nakon berbe i sušenja čajevi se ručno prebiru kako bi se odvojila vrhunska kakvoća.

Količina ručnog rada predstavlja najveći dio resursa u cijelom proizvodnom lancu. O tome najbolje govori primjer da je za 1 kg Odores Silentii čaja od matičnjaka, kamilice ili mente potrebno cca 2-4  sati ručnog probiranja, objašnjava Sekulić, te naglašava kako je Odores Silentii prvi hrvatski craft čaj ponuđen na tržištu.

shimmer fallback
Foto:
shimmer fallback

Odoress Silentii nude čajeve pakirane u limenkama i vrećicama, čajne mješavine sa suhim ekološkim voćem, personalizirane poklon pakete s graviranim tekstom drvene škrinje i setovi od drveta, poklon kutije s čajevima i priborom, te set za posluživanje u ugostiteljstvu.

''Uz sve ovo u najavi imamo još jedan novi proizvod – svijeće koje sadrže naše čajeve koje bi uskoro trebale biti dostupne na našoj web stranici'', najavljuje Sekulić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

''Trenutno je najpopularniji čaj Vidov san, mješavina bosiljka, nevena i stolisnika koji impresionira svojom transformacijom boje od plave, preko zelenkaste a dodavanjem meda dobiva i treću boju. Okusom je iznenađujući i vrlo ugodan'', kazala je Sekulić.

Korona kriza je za ovaj hrvatski brend značila je prekretnicu u marketingu i prodaji te prodaji roba i usluga bazirano na društvenim mrežama i web trgovini.   

''Posao nam predstavlja veliko zadovoljstvo jer vidimo rezultate svog rada, zadovoljne kupce, nove vještine i znanja koja smo usvojili. Također velika su vrijednost ljudi, naši poslovni partneri  s kojima surađujemo koji su optimistični i spremni na zajedničku suradnju'', izjavila je Sekulić.

Ana Roksandić/ 13.2.2022. u 12:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Imaš priču? Javi nam se!

Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.

Pošalji priču