Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
iskonska priroda

Kozmetički brend inspiriran je prirodom Like i izvorskom vodom rijeke Gacke: 'Pazimo i na očuvanje okoliša'

Gacka je jedna od najčišćih rijeka na svijetu i temelj je svih proizvoda Plasinije

Image
Ana Roksandić/ 24.4.2022. u 13:45
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Hrvatski kozmetički brend Plasinia inspiriran je ljepotu motiva i krajolika Gacke i Gacke doline te cijele regije. Vođena predivnom prirodom Gacke doline iz koje su i njeni roditelji, Ivanka Đelilović osnovala je Plasiniju. 

''Ljubav za taj kraj, dakle, potiče još iz djetinjstva. Stoga sam izgradila kuću sa suprugom u Gackoj dolini. I tako se rodila ideja kako ljepotu tog kraja pretočiti u kreme. Ta iskonska priroda navela nas je razmisliti kako da tu čistu ljepotu prenesemo na drugog čovjeka, a da pri tome sudjelujemo u očuvanju okoliša'', ispričala nam je Đelilović. 

shimmer fallback
Foto:
shimmer fallback

Gacka je jedna od najčišćih rijeka na svijetu i temelj je svih proizvoda Plasinije. Rijeka je to obogaćena kisikom, mineralima i hranjivim tvarima, čineći ju nevjerojatno hranjivom i korisnom za zdravlje. Također omogućuje veću kombinaciju sastojaka unutar formulacije, čime se omogućuje djelotvornija njega kože, pojašnjava nam vlasnica brenda.

Ima nekoliko proizvoda koji su među kupcima posebno popularni, to je hranjiva krema za lice s uljem baražine i esencijom mirte. Uz to, kupci se, svjedoči nam Đelilović, često odlučuju  i za hranjivu kremu za ruke s esencijom mirte i nerafiniranim kariteom, te umirujući maslac za tijelo  s sljezom i bademovim uljem. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Zainteresirani Plasinia proizvode mogu pronaći i online i offline. Fizički se prodaju u Martićevoj 14C u Zagrebu, u Ljekarnama Zagrebačke županije, u Gospiću u Suvenirnici  Zera i Zelenoj kućici u Splitu. Za one koje više vole kupovati online, Plasini ima svoju službenu stranicu

shimmer fallback
Foto:
shimmer fallback

Lansirati vlastiti brend, Đelilović priznaje, nije bilo lako. 

''Na tržištu je puno kozmetike i puno je izazova plasirati svoj brend. Potrebno je puno angažiranosti da bi se uspješno brendirala neka priča i naposljetku realizirala na tržištu. Pogotovo u doba globalne pandemije. U našem slučaju potreba i želja da se stvori autentična hrvatska kozmetika koja se može nositi s vodećim brendovima u industriji bila je nit vodilja'', kazala je Đelilović.

shimmer fallback
Foto:
shimmer fallback

No svi izazovi, puno se lakše prebrode ukoliko se voli svoj posao, a vlasnica brenda kaže to nije teško kada su inspirirani Likom, čiji lokaliteti i njihova ljepota oduzima dah. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

''To je dovoljna inspiracija za razvoj brenda i kozmetičkih proizvoda koji istinski odišu duhom Hrvatske'', rekla je Đelilović. 

U budućnosti planiraju i dalje širiti asortiman. 

''U planu je dječja linija i još neki proizvodi. I naravno, održati se u ovom iznimno turbulentnom vremenu'', ispričala nam je Đelilović. 

Ana Roksandić/ 24.4.2022. u 13:45
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Imaš priču? Javi nam se!

Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.

Pošalji priču