ekološki osvješteni / Brend prirodne kozmetike koristi najbolje iz Jadranskog mora: 'Cilj brenda je ulaganje u sebe i u ljepotu oko nas'

Image

Nježnost i ljekovitost Jadrana nastoje pretočiti u proizvode koji će uspješno rješavati najčešće kožne probleme

24.10.2021.
12:00
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o hrvatskog brendu prirodne kozmetike koji je inspiriran Jadranskim morem.

L’ADRIA je hrvatski brend prirodne kozmetike čiji je asortiman proizvoda usmjeren na proizvode za njegu lica. Brend  je lansiran u lipnju prošle godine. L’ADRIA se vodi načelom minimalizma u njezi, te se u ponudi mogu pronaći jednostavne rutine njege kože lica koje ciljaju na specifične probleme svakog tipa kože – suhe, normalne, mješovite ili masne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook/L'Adria
Image
Foto: Facebook/L'Adria

Iz ovog brenda stoji mali tim ljudi, no usprkos tome uspjeli su ostvariti brzi rast u izazovnoj situaciji s pandemijom. Kako i samo ime kaže, ovaj brend inspiriran je Jadranskim morem.

Nježnost i ljekovitost Jadrana nastoje pretočiti u proizvode koji će uspješno rješavati najčešće kožne probleme – suhu kožu, nepravilnosti, bore i hiperpigmentacije. Baza L’ADRIA proizvoda su sastojci iz Jadranskog mora. To su: morski kolagen, alge, fitoplanktoni te ekstrakti raznih biljaka koje rastu na obalama Jadrana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ljubav prema Jadranskom moru i dugogodišnje umijeće u formuliranju kozmetike pretočili smo u staklene posudice za jedinstveno iskustvo njege koje će obogatiti Vašu rutinu, a koži dopustiti da zasja potpunom ljepotom'', kažu nam iz L'ADRIE.

L'ADRIA serumi su posebni po tome što pružaju višestruke učinke, napominju nam iz brenda. Tako je eksfolirajući serum istovremeno i vrlo hidratantan, dok je izrazito njegujući uljni serum obogaćen inovativnim sastojcima za očuvanje vitalnosti kože, a hijaluronski serum trenutno će hidratizirati kožu i učiniti bore manje vidljivima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Središnji proizvodi svake L'ADRIA rutine su hidratantne kreme, obogaćene morskim algama i kolagenom kao osnovama našeg brenda, u jednostavnoj posteljici hidratacije. Sve L'ADRIA hidratantne kreme se mogu koristiti kao dnevne i noćne kreme, a za jaču hidrataciju jednostavno je potrebno prilagoditi količinu koju koristite. Svi naši proizvodi uronjeni su u delikatne formule - bez PEG-a, polisorbata, mineralnih ulja, fenoksietanola, parfema i eteričnih ulja, i stoga su prikladne za svaki tip kože, pa i onaj najosjetljiviji. U razvoju i rutini, držimo se pravila – manje je više'', napomenuo nam je L'ADRIA tim.

Image
održiva moda /

Modni brend Svoya koristi prirodne materijale, a promovira se autentičnost: 'Svaki komad odjeće je napravljen od srca'

Image
održiva moda /

Modni brend Svoya koristi prirodne materijale, a promovira se autentičnost: 'Svaki komad odjeće je napravljen od srca'

L’ADRIA proizvode se može jednostavno naručiti putem L’ADRIA webshopa, a paket će u većini slučajeva doći na adresu unutar 1-2 radna dana. Također, za one koji više vole kupovati u fizičkim poslovnicama, L’ADRIA proizvodi su dostupni u dm i Bipa drogerijama. Uz to zainteresirani više o ovom brendu mogu pronaći na njihovom Facebooku i Instagramu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj brend ponosno se predstavlja kao ekološki osviješten. Njihova vizija je podizanje svijesti o važnosti društveno odgovorne proizvodnje, spajajući blagodati Jadrana u kvalitetnu njegu bez nepoželjnih sastojaka, koji potencijalno izazivaju iritacije. Svi su im sastojci na biljnoj i prirodnoj bazi, od emulgatora i zgušnjivača pa sve do aktivnih sastojaka.

Image
Foto: Facebook/L'Adria
Image
Foto: Facebook/L'Adria

''Upravo s ciljem smanjenja količine otpada u okolišu, odabrali smo ambalažu od stakla, s vrlo malim udjelom plastičnih elemenata, smještenu u kompaktne papirnate kutijice. Neprestano pratimo inovacije i u skladu s njima ekološki optimiziramo naša pakiranja. Cilj brenda je dugoročno ulaganje u sebe i u ljepotu oko nas, održavanjem najljepših plaža i samog Jadrana čistima te podizanjem svijesti o važnosti reciklaže i problemu onečišćenja našeg jedinog planeta'', proučili su.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U planu im je širenje na strana tržišta, kako bi i oni van granica Hrvatske mogli uživati u čarima koje Jadransko more ima na kožu.

S obzirom da su započeli tijekom koronakrize, nije bilo lako, no oni vjeruju u svoje proizvode i gaje ljubav prema kozmetici stoga tvrde da niti jedan izazov nije prevelik te ne postoji situacija na koju se ne mogu prilagoditi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook/L'Adria
Image
Foto: Facebook/L'Adria

''U svaki korak koji L'ADRIA proizvodi prođu u dolasku do krajnjeg kupca – od formuliranja do pakiranja – uloženo je mnogo ljubavi i truda. Kao i na svakom poslu, postoje izazovniji dani, kao i dani kada sve ide glatko, no na kraju dana nam je uvijek drago da radimo posao koji radimo. Najveću motivaciju za daljnji rad nam pružaju poruke pohvale naših kupaca, kojima su L'ADRIA proizvodi izuzetno pomogli u postizanju ljepše kože'', tvrdi tim hrvatskog brenda.

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo