škola skijanja, jedrenje... / Pandemija i snijeg su im se smilovali, a unatoč svim problemima, vlasnik ove tvrtke kaže: 'Idemo sa svime na najjače'

Na pitanje kakva su mu očekivanja od ove godine, naš sugovornik kaže, „ogromna“.

7.2.2021.
12:00
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je razgovor s vlasnikom male ski škole i turističke agencije s odličnim projektima i velikim planovima.

Činilo se da od ove sezone neće biti ništa, no onda su se epidemija i snijeg smilovali školi skijanja Ski2Go i skijalište na Sljemenu je proradilo i zadnjih tjedana Dean Teodorović i njegova ekipa ski učitelja imaju posla od jutra do mraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mjeseci blažeg ili oštrijeg lockdowna i nemogućnost putovanja potjerala su sve skijaše na ono malo staza koje Hrvatska može ponuditi, a ove su se godine barem snježne pahulje smilovale, kad je već epidemija zatvorila granice i skijališta po Europi.

Barem su nam omogućili da radimo

Foto: Ski2Go

Ski2Go

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trenutno imamo šest grupa malih skijaša, 30-ak djece, govori nam vlasnik tvrtke Sve za sport Dean Teodorović koji svake godine na Sljemenu organizira sa svojih 10-15 učitelja skijanja škole pod brendom Ski2Go. U normalnim uvjetima tijekom školskih praznika djecu bi vodili u Italiju i Sloveniju, no ove su godine ograničeni na Sljeme. „Barem su nam omogućili da radimo“, kaže Teodorović, „da imamo kontinuitet i s klijentima i s klincima i nešto ćemo izvući“, kaže.

Inače, Sve za sport d.o.o. je tvrtka koja se bavi organizacijom i provedbom raznih sportskih natjecanja te organizacijom i provedbom sportskih škola za razne sportove i sve uzraste te nautičkim turizmom. U školi skijanja Ski2Go organizira škole skijanja za djecu predškolske dobi, školarce i odrasle.

Ljeti organizira pod brednom Sve za sport sportski ljetni kamp za djecu u Tisnom na otoku Murteru, a zadnjih godina je tvrtka sudjelovala i u organizaciji Sportskih Igara Mladih koje ste mogli pratiti i na stranicama i programima RTL-a.

Zaljubio se u skijanje i jedrenje

Foto: Ski2Go

(Ski2Go)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje kako je započeo s tim poslom, Teodorović odgovara da se na Kineziološkom fakultetu zaljubio u skijanje i u jedrenje. „To su nam bili i predmeti na trećoj godini i tada sam shvatio da se time želim baviti. Još za vrijeme faksa sam počeo raditi kao učitelj skijanja i kao skiper. Poslije sam ostao i u skijanju i u jedrenju, mada sam se istovremeno zaposlio i u školi kao profesor. I onda shvatiš da si dobar u tome i otvoriš sam sve svoje. 2013. godine sam osnovao udrugu i 2015. otvorio tvrtku i turističku agenciju“, prisjeća se. Sada vodi škole skijanja, radionice i kamp za djecu i radi kao skiper, nudi uslugu bookinga brodova i još dosta toga.

Mada taj život svima koji vole skijanje i more zvuči fantastično, upozorava da nije jednostavno, ali on je, kaže, zadovoljan.

Ogromna očekivanja

Foto: Sport za sve

Sportske igre mladih

„Prošle smo godine krenuli i s ljetnim kampom u Tisnom za mlađe osnovnoškolce, od 5 do 11, 12 godina. Ujutro od 9-12 klinci imaju školu SUP-a, skokove u vodu i školu plivanja, a popodne imaju radionice i igraonice, vožnju biciklima, filmske večeri, program je cijeli dan“, kaže. Nada se da će epidemiološka situacija dozvoliti da se kamp opet održi. Na pitanje kakva su mu očekivanja od ove godine, kaže „ogromna“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Idemo sa svime na najjače, plan mi je odraditi i Sportske igre mladih i dva termina ljetnog kampa, a ove ćemo godine prvi put raditi i akademiju za obuku skipera.“

To je stil života /

Oni su uspjeli ostvariti san mnogih: Pretvorili su hobi u posao i ne bi ga nipošto mijenjali

Program za zajednicu, besplatan za korisnike

Usred pandemije putem udruge koju je osnovao prije tvrtke poduhvatio se i realizacije projekta „Active for Slavonija“, koji se financira iz Europskog socijalnog fonda te iz hrvatskog proračuna. Radi se o otvaranju društvenog centra u Virovitici, gdje na prostoru od 220 kvadrata u hali koja inače služi za sajmove trenutno opremaju dvoranu. U popodnevnim satima tamo će se organizirati aktivnosti za djecu, elementarna sportska škola, gimnastika, te sportska škola za djecu s posebnim potrebama, ali i aktivnosti za roditelje i djecu zajedno. U programu, koji će trajati 24 mjeseca su i pet tečajeva po četiri mjeseca za pretile koji uključuju program mršavljenja i vježbanja. Kako bi se obuhvatile sve potrebe zajednice tu je i program tjelovježbe za umirovljenike, igraonice šaha, bele i slično, te plesnjak jednom u dva tjedna, kao i škola hodanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Program bi trebao krenuti 1. ožujka, pod uvjetom da epidemiološke mjere to dozvole, a najvažnija stvar u cijeloj priče je da je cijeli program za korisnike potpuno besplatan te će zaposliti pet profesora kineziologije.

Inače, Teodorović ističe da je firma od 2019. postala i generalni zastupnik za regiju (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Slovenija, Makedonija) za Ski Mojo, inovativni uređaj koji pomaže rasteretiti koljena i noge pri skijanju. Naprava pomoću opruga vraća dio kinetičke energije i smanjuje naprezanje i umaranje mišića nogu i ublažava bolove, posebno u koljenima, što je čest problem kod skijaša.

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.