pune se antialergenskom vatom / Ručno rađene krpene igračke zagrebačkog brenda lako razvesele: 'Naše sobove od milja zovemo Bambi'

Image

Vlasnici je ideja za izradu krpenih igračaka došla spontano, nakon što je štetajući gradom ugledala izlog s igračkama

18.9.2022.
12:00
VOYO logo

Već četiri godine Nena Kujundžić vrijedno vodi mali hrvatski brend Nena Dolls. Izrađuje ručno rađene krpene igračke, a sve je započelo kako je jednog dana šetajući gradom ugledala izlog s igračkama.

''Ideja u mojoj glavi se pretvorila u želju da i sama probam napraviti nešto slično. Tako sam skicirala svoj prvi dizajn igračke. Te prve igračke nisu bile savršene i najčešće sam ih poklanjala svojim bližnjima, no uskoro sam shvatila da je to ono što želim raditi u životu. Dala sam otkaz na tadašnjem poslu u ugostiteljstvu i potpuno se posvetila svojim igračkama'', ispričala je Kujundžić za RTL.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook/Nena Dolls
Image
Foto: Facebook/Nena Dolls

Na početku je pomogla upornost

Priznaje nam kako su počeci bili teški, odlučila se krenuti u nešto samo svoje i birokracija je bila jedna od teškoća koja joj je uzrokovala veliki stres, no nije odustajala.

''Možda mi je tu pomogla i moj Imoćanska upornost'', veselo priznaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No dok je započinjanje vlastitog posla svakako imalo svoje izazove, odabrati ime joj je bilo lako. Proizašlo je iz njezina nadimka i bilo je kratko i lako pamtljivo. U Nena Dolls uz vlasnicu brenda trenutno je zaposlena mlada kreativka Jasmina Tadić, koja je kako kaže Kujundžić, uvijek spremna za nove izazove i puna ideja.

''Zajedno uspijevamo napraviti sve naše narudžbe, iako kada zagusti članovi familije i bliski prijatelji rado uskaču u pomoć, na čemu smo iznimno zahvalne. Ja i Jasmina nekako smo uspjele podijeliti poslove da svaka radi sve. Šalim se, ja sam zadužena više za ovaj administrativni dio dok se Jasmina brine za šivanje i društvene mreže'', rekla nam je Kujundžić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook/Nena Dolls
Image
Foto: Facebook/Nena Dolls

''Jako se lijepo nadopunjavamo, a što se igračaka tiče gotovo mislimo jedna za drugu'', dodaje vlasnica brenda.

Kupci Nena Dolls mogu otkriti putem društvenim mreža, Instagrama i Facebooka, a u pripremi je i web shop. U ponudi imaju razne igračke, od onih za najmanje do velike djece.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ugodna i kvalitetna odjeća /

Vlasnica brenda dječje odjeće: 'Željela sam dizajnirati za djecu od studija, ali tek kad sam postala mama sam se ohrabrila'

Image
ugodna i kvalitetna odjeća /

Vlasnica brenda dječje odjeće: 'Željela sam dizajnirati za djecu od studija, ali tek kad sam postala mama sam se ohrabrila'

Na igračkama su šarene haljine i cvjetići

Najpopularniji među kupcima je Nena Dolls medo, koji je super i za igru jer je od čvrstog materijala, ali i za dekor u dječjoj sobi. No Kujundžić naglašava kako u ponudi imaju još puno toga.

''Ali imamo i zečeve, patke, miševe, sobove od milja zvane Bambi, sloniće te mačke. Bebači se vesele najčešće tješilicama ili malim zečićima prilagođeni za dječja kolica'', izjavila je Kujundžić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Sve naše igračke su od prirodnih materijala, punjene antialergenskom vatom, ne koristimo plastiku ni metale osim ako kupac inzistira na tome, dok detalje kao što su okice, nos i usta završavamo vezenjem iglom i koncem. Često našim igračkicama šijemo detalje, šarene ovratnike, robicu, haljinice, čak i vezemo cvjetiće poput onih na goblenima'', rekla je vlasnica brenda.

Image
Foto: Facebook/Nena Dolls
Image
Foto: Facebook/Nena Dolls

Za svaku igračku izdvoje minimalno po par sati izrade. Prvo na materijal iscrtaju kroj, potom ga izrežu, ušiju, okrenu i napune antialergenskom vatom. Rupice se zašivaju ručno, iglom i koncem, kao i detalji, uči, oči, nosi i usta, što im nekada zna dosta vremena oduzimati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izrada igračaka posao je koju Kujundžić posve ispunjava.

''Jako volim svoj posao, gotovo ga nikada ni ne nazivam poslom, idem u svoju radionicu s osmjehom, bez grča u želucu a to je svakako važno i svima preporučujem. Dosta se radi, nekada i po cijele dane, ali cijeli trud se na kraju vidi u zadovoljnim kupcima'', kaže nam Kujundžić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U budućnosti žele zaposliti još jednu osobu, osposobiti web shop, a na listi prioriteta je i istaknuti se na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu.

Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo